Sunday, March 11, 2018

Noh Omar Cuba Mengotak-udangkan Orang Kampung

Madu tualang power! Click here

Inilah yg dikatakan 'concerted effort'.

Concerted effort dari team HAMNO/BN untuk menumpaskan kerajaan negeri yg sedia ada di Selangor.

Setelah Selangor di'gerrymandering'kan, apa saja isu akan dipanaskan HAMNO/BN.

Dalam keadaan Azmin tengah pening, PH belum lagi  sepakat di Selangor, Parti Audivellfireporscherangerover Se-Malaya (PAS) pun cuba mangacau2 tahi, inilah masa HAMNO/BN cucuk jarum dlm bentuk membesar2kan segala bijik butir isu dgn bantuan media massa.

Selangor adalah sebuah lubuk duit. Segala macam kilang & segala macam rumah urut ada di Selangor. Segala macam cukai boleh dipungut. Segala macam peluang buat duit ada di Selangor.

Jgn kan HAMNO/BN, Parti Audivellfireporscherangerover Se-Malaya (PAS) pun turut menitik air liur sampai hari in teringin nak jadi MB.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Bermacam2 cara dibuat nak menunjuk betapa baiknya mereka itu. Berjiwa rakyat 5 tahun sekali.

Ini org minyak jual minyak.

Kahkahkah!



Di Sabah, punyalah bodoh sampaikan ada majlis untuk upacara pemberian atap zink.

Kahkahkah!

Nak tunjuk, tak ada atap zink, HAMNO/BN boleh bagi zink.


Di Selangor bersempena paip air kering, Noh Omar pun cuba masuk jarum.

Kahkahkah!


Air tu cukup untuk wuduk sehari utk satu famili. Minum & basuh berak, pergi cari sungai.

Kahkahkah!

Kalau api tarak, macammana Noh?

Nanti kita suruh Noh buat majlis serah api.

Noh akan pegang wayar api yg hidup dihujung sini dan penerima pegang satu hujung disana. Kita tengok sapa rentung dulu.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

19 comments:

  1. Bhai LL....

    Air banyak tu cukup untuk buat mandi hadas .... Malah siap boleh guna untuk instinja' bagai....

    Cuma ..... Air tu ader halal Jakim ka???

    Hahahaha

    ReplyDelete
  2. Hahahaha.. macam2 gila orang2 politik dalam Malaya ni..(HAMNO)

    ReplyDelete
  3. Pemimpin UMNO/BN memang otak Udang..
    Ptui...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pemimpin UMNO/BN & Bekas Pemimpin Umno/BN memang otak Udang....
      Ptui... Ptui...

      Delete
  4. Pegang wirere life ke yop..kah3

    ReplyDelete
  5. Air dah ok. Tak ada masalah dah. Semua orang pun dah rasa seronok balik. Saya pun seronok jugak. Hari tu masa tak ada air memang marah dan rasa nak undi umno. Tapi sekarang dah ada air, saya nak undi PH la. Tak jadi nak undi umno sebab air dah ok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro nak tanya lah.selama selangor bawah ph ni kena bayar bil air x

      Delete
    2. Bro nak tanya lah.selama selangor bawah ph ni kena bayar bil air x

      Delete
    3. Yolah.. jimat RM500 sebulan tak bayar bil air..

      Delete
  6. Yang pelik nya sekarang pas pun sama jd otak udang juga dulu kemain kaper harbee kan umno.. Skrg umno lebih baik pulak...x ker udang punya otak tuh.hahhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skrg DAP lebih baik pulak...x ker undang punya otak tuh.hahhaha

      Delete
  7. otak udang sama otak lembu...ptui3
    kahkahkahkahkah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. otak udang sama otak lembu sama otak babi... ptui101 kahkahkahkahkahkah!

      Delete
  8. ameno cuba nak politikkan issue air kata selangor tak cekap jaga,akhirnya 'KANTOI',rupa2nya logi pembersihan,yg pamnya pecah adalah kuasa kerajaan persekutuan dipunyai oleh 'SPLASH' kroni umno,di tv3/4 kata maintenance tak cekap,selepas 3hari geng2 splash tak boleh buat kerajaan selangor tolong bantu,siap juga,akhirnya,kes air juga digunakan oleh umno pada pr13,pasal langat 2,bila rakyat selangor tahu..umno/bbn kalah teruk,sebabtu zaharan ketua umno,bndar tun razak warning,umnor jgn guna issue yg sama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Otak udang kena beri airlah...kalau otak lembu kena bagi dedak atau rimpu. Tak gitu tuan LL....kahkahkah

      Delete
  9. Patutlah ngok2 sabah dlm kabinet, termasuk speaker parlimen, gila2 pertahankan najib. Otak zinc, oops sori, atap zinc ghopenye...kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat perak lagii gamai ngok ngok..

      Delete
  10. Kahkahkah. Ape ll kasi lepas komen walaun2 nmpk sgt bodoh nye walaun tu maki hamun jele tau nye. Kahkahkah

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.