Wednesday, August 15, 2018

Saya Sokong & Saya Kemam 100%

Madu tualang power! Click here



Saya dah kemam Pak Lah.

Saya dah kemam Najib secukup rasa.

Saya dah kemam Tun dulu & saya akan kemam Tun sekarang macam dulu2 jugak.

Saya kemam erat2 ketat2 100% tak tumpah, tak leleh.

Kahkahkah!

Kalau Mat Nuar naik pun saya akan kemam.

Toksahkan Mat Nuar, kalau Broheng Ali naik pun saya akan kemam 100% juga.

Semua saya akan kemam keliling.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Tuesday, August 14, 2018

Tumpat Terbukti Bukan Pasu Bunga

Madu tualang power! Click here


Sapa nak tengok video di atas, Klik Di sini

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Lim Guan Eng salah. Tidak peka.

Si Tumpat itu pulak salah faham. Dia ingat Guan Eng dah jadi malaikat maut mengatakan dia sesat & akan masuk neraka.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Perkara kecik je. Kalau duduk-duduk kena teh & murtabak, settle la tu.

Guan Eng kena paham, bubuh la macam mana pun 1MDB, sebutlah 1MDB semerdu mana pun, sesetengah Lebai Pasu Bunga tak goyang.

Tapi cuba kau sebut LGBT.. kompom 2-3 ekor dah mula bergeser bontot dgn kerusi.

Kahkahkah!

Cuba kau sebut ABAH kau berjambol!! 

Kompom runtuh siling, Lebai dah terpelanting!

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Namun pujian harus diberikan kpd Tumpat yg telah cuba keluar dari kepompong & stereotype Lebai. Tahniah.

Teruskan 

Monday, August 13, 2018

Terbaik Dari Fuziah Saleh

Madu tualang power! Click here


LGBT umpama fenomena cendawan tumbuh selepas hujan.

Di zaman Madey dulu, zaman Pak Lah, zaman Najib, puak ni menikus buat hal sendiri.

Sekarang di zaman PH yg dilihat ruang bersuara semakin subur, maka puak ini mula bersuara mintak itu ini.

Sebelumnya mereka tahu saja macam mana nak menguruskan berak kencing masing2, tetiba shj puak ini seolah terjumpa semula saluran berak kencing mereka & tahu nak ditala ke mana.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Betullah sangat syor Fuziah, lagi pun tandas OKU bersih, selesa, luas & kekerapan penggunaannya pun rendah.

Pergilah, anda boleh berdehem segarau mungkin didalam sana & tak akan mengganggu sesiapa pun berbanding jika anda berdehem garau didalam tandas wanita.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Tak tahu la pulak kot2 syor Fuziah ni pun Lebai masih nak balon.

Kahkahkah!

Sunday, August 12, 2018

Balak Serambi Mekah

Madu tualang power! Click here



Isu utama di sini ialah tanah yg dikerjakan orang asli sejak turun temurun.

Kedua, laba untung terpijak hasil pembalakan dari tanah tersebut.

Ketiganya, peluang pertanian di atas tanah itu.

Semasa zaman Mursyidul Am Nik Aziz, kerajaan negeri Kelantan tak ada masalah dgn org asli.

Cuma skrg di bawah kerajaan negeri yg baru, MB baru, EXCO baru & Mursyidul Am pun baru, maka bermulalah pertembungan dgn org asli.

Zaman Mursyidul Am Nik Aziz, hutang dgn kerajaan pusat berjaya dikurangkan & ustaz2 YIK sentiasa senyum gaji masyuk on time.

Zaman Mursyidul Am Hashim Jasin & kabinet Mat Yaakob telah  menampakkan perkara berbeza, hutang dgn pusat makin menimbun & ustaz2 YIK pula merasakan banyak perkara yg tak lawas.

Ada yg tersumbat & terkacip.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Puncanya?

Tak reti mentadbir & tak reti mencari duit.

Dulu ada projek karbon kredit jual oksigen utan Kelantan hapa ntah. Kahkahkah! Kahkahkah!

Dah tak tau apa jadi dgn oksigen Kelantan. Kahkahkah! Kahkahkah!

Kemudian nak tanam pokok eucalyptus. Kahkahkah! Kahkahkah!

Dah tak tahulah bontot sapa dah kena duri eucalyptus. Kahkahkah! Kahkahkah!

Jadi, kalau dah sorong tarik semua tak sedap, tak menjadi, tak ada hasil, jalan mudah ialah perogolan sistematik hutan2 Kelantan.

Pandai2 lah orang asli cari tanah lain.

Begitulah sistematik juga berkurangnya kawasan tadahan hujan yg akan menyebabkan banjir.

Biar lantaklah orang asli kena banjir. Walau pun depa  tak ada Hilux, Audi, Vellfire, Porsche & Range Rover, tapi depa pandai berenang.

Kahkahkah!

Ini tanah Melayu punya! Idop Melayu!

Balak Kelantan istimewa, balak Serambi Mekah.

Kahkahkah!
Kahkahkah!



Saturday, August 11, 2018

Tegang Segala Urat Guan Eng

Madu tualang power! Click here



Mengamuk sakanlah Menteri Kewangan Msia yg beragama Kristian, yg kadang2 togok beer, kadang2 makan babi, yg namanya Guan Eng, bilamana dia mendapati dari RM19 billion yg sepatutnya ada dlm akaun 'tax refund GST' atau 'wang kembali dari GST', cuma haramjadah RM1 billion saja yg tinggal.

Kahkahkah!

Menteri Kewangan kapir harbi yg boleh dihisap darahnya ini kalau mengikut fakwa-fakwi mufti Pahang itu menyebut angka tersebut dlm parlimen. Bukan dalam meeting cawangan DAP Bagan.

Yg itu Lebai Puashati kena tahu. Menteri kapir harbi itu  telah menyebutnya secara rasmi.

Dan juga secara rasmi dlm rekod parlimen, dia juga menyebut jumlah tersebut telah 'dirompak'!

Perkataan 'dirompak' itulah yg menaikkan darah ahli2 parlimen Bumiputera Melayu Islam yg x togok beer & x makan babi.

Berjam-jam depa dok pulun berbahas. Bukan nak cari sapa rompak, tapi jgn guna perkataan rompak.

Jilaker.

Merah padam, tegang segala urat menteri kapir harbi berbahas tentang wang RM18 billion yg hilang, sedangkan MP Melayu Islam yg boleh pergi Mekah tiap2 hari boleh cakap 'so what?', 'have you finished?', 'dah habis/belum?'

Kalau dah tak hujah nak berbahas baik contohi Lebai.

Lebai-lebai cool je tgk je dari jauh.

Nak menyampuk tak reti, tak tahu ujung pangkal, silap2 kena suruh balik baca buku.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Wednesday, August 8, 2018

Dato Seri Najib Tetap Istiqamah

Madu tualang power! Click here



Bukan semua. Tapi ada segelintir makhluk ahli politik yg mampu menipu melalui celah gigi & celah bulu ari-arinya. Di siang hari. 

Kahkahkah!

Sekali lagi disebut, bukan semua. Ramai lagi ahli politik Msia yg berintegriti. Yg boleh dipercayai.

Mungkin ramai yg dah lupa, dulu kita selalu dengar patah2 perkataan "Saya dah lupa".

Kahkahkah!



Kemudian ada satu mangkuk jamban bercakap, "macam rupa saya, mcm suara saya, tapi bukan saya".

Kahkahkah!



Terkini, Najib pulak tetap istikamah dgn "Saya tak tahu". Segala benda dia tak tahu.

Dlm keadaan dia tengah serabut keluar masuk mahkamah sekarang ini, mungkin kalau ditanya sapa nama bininya, mungkin dia boleh jawab, "Saya tak tahu".

Kahkahkah!

Berbalik kpd group lebai, lain pula favorite geng2 ni.

Ayat favorite mereka, "Ana puas hati"

Kahkahkah!
Kahkahkah!



Friday, August 3, 2018

Jamal Jamban Start Bubuh Jarum

Madu tualang power! Click here


Jamal Jamban pun apa kurang hebatnya.

Pecah botol todi. Pakai towel di tempat awam.

Lompat katil hospital, lompat ladang sawit, lompat ke Indon, kemudian terlompat ke dalam jel Sg Buloh.

Kahkahkah!

Pelan2 masuk jarum Jamal.
Org tengah sesak, taik terapung lalu disangka pelampung.

Kahkahkah!

Thursday, August 2, 2018

BerToyota Fortuner & BerAudi Q7 Ke Sungai Kandis

Madu tualang power! Click here



Di zaman kegemilangan komunis Soviet Union, mereka berbangga hero-hero revolusi cuma naik bas turun bas & bersesak-sesak macam sardin dalam keretapi.

Sedangkan pekerja parti (servant of the party) yakni president, secretary, balaci-balacinya senang lenang kesana kemari dgn limosin menjalar.

Dol,

kalau walaun blh baring terlentang pejam mata sekejap, tangan letak atas dahi & kaki buat nombor 4, tolong lah fikir.

Ambiklah tindakan.

Cuba cakap, "Syok la depa berair-cond dlm Porsche, dlm Q7, dlm Vellfire"

"Kapla bana hapa aku nak pi Sg Kandis dgn duit petrol sendiri? motor kapcai pun sendiri punya, berpanas berhujan"

Kahkahkah!
Kahkahkah!


Si Kitol Pakai Tudung

Madu tualang power! Click here


Di zaman Kerajaan Melayu Melaka dahulu, faktor2 yg menyumbang ke atas kejatuhannya ialah sikap bermewah pemboros istana & pembesar, kadar cukai yg tinggi, zalim dan peranan pengkhianat Si Kitol yg membocorkan rahsia negara.

Kerajaan Melayu Melaka runtuh akibat serangan Portugis dari luar & kelemahan kerajaan sendiri dari dalam.

Si Kitol Bertudung diatas sebagai ketua Meow2 (MEIO) ajensi perisikan negara telah mengutuskan surat kpd rakan sejawatnya di CIA, meminta sokongan dari A Syarikat sekiranya Najib yg dijilatnya itu kalah dlm pilihanraya.

Memang haramzadeh lah suratnya itu menjilat segala cekam kuku Najib dan balacinya yg makan dedak & menceritakan keburukkan Pakatan Harapan yg seolah-olah memakan daging & tulang manusia.

Inilah pengkhianat negara. Seorang Bumiputera Melayu Islam. Bukan Chinchong dari DAP. Bukan, bukan.

Kalau zaman dahulu, hukumannya amat berat.

Seluruh keluarga Si Kitol Bertudung ini akan disula, rumah dibakar hangus & tapak rumah digali 3 depa lalu dibuang kelaut.

Baru ada akai.

Wednesday, August 1, 2018

BerPorsche-Porsche lah Kamu Ke Sungai Kandis

Madu tualang power! Click here


Berkerut-kerut dahi.

Kahkahkah!

Bukan senang nak yakinkan orang awam bahawa tong taik boleh diisi ikan.

Tong taik pun boleh buat ganti tin Milo kalau tiada tin Milo berhampiran.

Kahkahkah!

Nak bawak tong taik sumbat dlm Porsche pun org tak pelik dah sekarang.

Kahkahkah!