Tuesday, July 24, 2018

Kazim Punya Auta Mengelejat

Madu tualang power! Click here


Tahfiz kelolaan Kazim ini biar pun pernah terpalit dgn kisah budak senior jantan berahikan budak junior jantan  yg ramai pun tak tahu kesudahannya, haruslah diperakui pusat tahfiz tersebut telah ramai menghasilkan para huffaz.  

Kazim ni kelakar orgnya. Ceramah agamanya laku sebab ada perencah Ajinomoto. Pak lebai2 & makcik2 yg ke ceramahnya boleh bergelak sakan.

Dia pernah bercerita ada satu wanita bertanya, adakah batal solat kerana tetek berayun lebih 3 kali ketika rukuk?

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Ada satu ketika dia buat muka sedih basi yarabi & mengumumkan bahawa dia tak akan berceramah lagi kerana ada ugutan.

Aplancaw sapa nak ugut tauke sekolah tahfiz. Ugut nak bawak lari jambu?

Kahkahkah!

Itulah level Kazim Entertainer Extraordinaire.

Kahkahkah!

Dia juga selalu dpt masuk TV sedangkan kualiti syarahannya dgn Norazli Taliban pun lagi bagus.

Kahkahkah!

Kazim mewah di zaman HAMNO. Dia bebas ke serata pelosok Malaya membawa brand ceramahnya. Amat masyuklah sebab dia ada kable besar berapi-api dgn HAMNO.

Masuk zaman PH, mengelejat la Si Kazim. MB dah lain. EXCO pun dah lain. Tukang jaga bubu & lukah pun dah orang lain.

Dulu kata kalau bukan HAMNO yg memerintah dia nak lari berhijrah.

Sekarang pergilah berhijrah kalau berani, kalau nak tau langit tinggi rendah.

Kalau sekadar ilmu macam gitu, sebelum berhijrah bawak la Maggi 2 kontena kot-kot kalau tak boleh cari makan.

Kahkahkah!

ABAH Kau Berjambol

Madu tualang power! Click here


Secara luaran ditunjukkan segala usaha perlu dipusatkan utk mengalahkan calon dari PKR.

Sebenarnya kaplabana hapa dia sebuk sgt? Bukan dia yg bertanding pun. Partinya sendiri tak bertelur & berbijik lg utk hantar calon.

Kahkahkah!

Sg Kandis mahu apa lagi? Calon PH orang Melayu, Islam & pengetua tahfiz.

Sudah cukup cantik. Calon PH dah sebelah kaki dalam DUN Selangor.

Kahkahkah!

Skrg si Tantawi ini ke atas ke bawah membawak slogan ABAH Kau Berjambul.

Slogan ABAH Kau Berjambol ni sengaja diwar-warkan & ianya merupakan satu mesej yg halus nipis lebih halus nipis dari kulit bawang.

ABAH blh membawa makna Asal Bukan Abdul Hadi.

Ini perang saraf. Perang dingin.

Ini satu pertembungan.

Slogan ini mewakili golongan serban 5 kilo yg tak dapat kerusi parlimen menentang golongan serban 5 kilo yg dpt kerusi parlimen empuk di Klate & Tganu.

Ada ke patut ayam jantan mencanak dihantar bertanding di Indera Mahkotei?

OK je pun, bukan susah sgt kalau dihantar ke Menggatal. 

Batang Berjuntai pun boleh.

Kahkahkah!