Thursday, July 19, 2018

Daging Wagyu & Jamban VVVVVVIP

Madu tualang power! Click here


Setelah viral bab daging Wagyu RM2,000-00 sekilo dihidangkan di parlimen baru2 ini, maka tampillah beberapa penafian utk memperbetulkan duduk perkara.

Pertamanya, daging itu utk VVVVVVIP sahaja. Layak utk tembolok VVVVVVVVIP shj.

Keduanya, harga daging tersebut bukanlah RM2,000-00, tapi cuma RM280-00 sekilo. CUMA.

Dol,

marhaen mcm kau dan aku, harga daging terbaru pun kita tak tahu sebab daging amat jarang sekali naik atas meja.

Kalau nak merasa jugak, carilah daging kerbau Allana India harga RM12 utk 900gram.

Yg kompom selalu ada atas meja ialah ayam & telur sebab murah, boleh beli banyak utk makan sekeluarga.

Ikan bills pun tak mampu dah nak beli.

Depa makan daging wagyu paling murah pun RM280-00 sekilo kita ni nak merasa makan daging tunggu open house Raya Haji rumah orang politik la pulak Dol.

Itu pun disana nanti ada kasta & kelas, marhaen macam kita makan bawah pokok la.

YB-YB mencekik bawah khemah di meja VVVVVIP la.

Kahkahkah!

Sehinggakan YB-YB ni nak berak pun ada Jamban VVVVVVIP.

KAHKAHKAH!
KAHKAHKAH!