Friday, April 20, 2018

Madey Kena Lagi

Madu tualang power! Click here


Janganlah mcm ni... Kahkahkah!

Nanti timbul spekulasi. Kahkahkah!

Nanti org cakap sarjana beli di Kandahar. Kahkahkah!

Sedihlah mcm ni. Tganu baru nak stim di bawah PAS, tup tup PAS terbongkang HAMNO ambik balik.

Tak terrer lagi la Sarjana Sains Politik.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Nik Aziz tu pakai sarjana hapa? Seumur hidup dia sebagai MB, PAS Klate OK je. Menitik-nitik air liur HAMNO.

Jgn pulak kata org tu main jampi2.

Kahkahkah!

Kalau tak reti main bola, mengaku sajalah kaki untut, kaki bangku. Senang.

Kalau dah dapat sepenggal pegang Tganu, bersyukurlah. Itu yg terbaik.

Jgn salahkan Madey. Memang itu kerja Madey. Jgn salahkan pasu bunga. Salahkan lumut. Salahkan mcm2 binatang.

Kahkahkah!

Perbuatan ini umpama, sendiri berak berterabur, kemudian salahkan jamban orang sebelah tak ada pam.

Kahkahkah!
Kahkahkah!
Kahkahkah!

Master Chief Lebai

Madu tualang power! Click here


Kalau gelaran jadi ukuran, Zahid Hamidi pun ber'Dr'. Zamry Kadir pun. Abdul Azeeeez Raheeeeem pun ber'Dr'.

Entah2 Broheng Ali pun sikit hari lagi bertitle Dr.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Setuju. Org pantai timur bijak. Amat setuju.

Cuba perhatikan statistik pencapaian sekolah rendah & menengah mereka. Cemerlang.

Dapatan kajian menunjukkan kecemerlangan mereka ada kaitan dgn diet pantai timur yg menyajikan lebih ikan dan juga budu.

Bukan main2, ini hasil kajian.

Akan tetapi Dol,

bila lu dah keluar dari kampung, belajar tinggi, dapat kerja sedap, lu mula cari benda sedap.

Kahkahkah!

Dah mula kenal KFC, McD, pizza, air tin, sos tiram, lobster dan juga sotong. Tak ada sotong tempatan, impot pun jadi.

Itu pasal bila dah tua, penyakit mcm2 datang.

Gout la, senak sana sini, kebas itu kebas ini.

Kahkahkah!

Jantung pun kena repair byk kali, sebab asyik nak luruh.

Kahkahkah!
Kahkahkah!