Monday, March 19, 2018

Bacaan Doa Makan Ustaz Dusuki

Madu tualang power! Click here





Perbuatan Ustaz Dusuki mendoakan kehancuran ke atas pakatan pembangkang sama seperti perbuatan seorang ustaz yg mengatakan di P Pinang azan tidak boleh dikumandangkan.

Ustaz itu juga sudah siap dgn cangkul dan tajak utk mengorek lubang di jirat Cina sekiranya Wan Azizah mati dlm sehari dua ini dlm keadaan tidak menyokong RUU355.

Apa yg dibuat Ustaz Dusuki juga dibuat oleh Zahid Hamidi yg satu ketika tiba2 beliau pandai berbomoh, juga Azzeeeez Raheeeem yg tiba2 pandai naik basikal tua,juga spt Syahrezat Tauke Lembu menyuap makanan ke mulut warga emas.

Dol, zaman sekarang FB, Instagram, Twitter lebih laku dari tv.

Dulu adik TG Nik Aziz pun pernah mendoakan "K.O HAMNO, K.O HAMNO".

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Tapi Dol, time tu lu tengah stim dgn PAS, jadi perbuatan beliau tu tidak menjadi isu. Malah lu pun tumpang bertepuk bertampar.

Perbuatan politikus2 diatas berkepentingan.

Masakan Ustaz Dusuki terlalu bangang dan bebal tidak sedar kesenangan yg dia dapat dlm 10 tahun ini sedikit sebanyak datang dari pakatan Ahzab yg didoakannya semoga hancur.

Apa ke biolnya ustaz ini sedangkan dia ke hulu ke hilir dalam Selangor dgn aman mengutip sampul tapi didoakannya semoga pakatan yg memerintah Selangor hancur.

Ini semua dibuat memandangkan PRU semakin hampir.

Semua politikus akan berperangai pelik & sesetengahnya akan jadi biol.

Apalah nak dibisingkan dgn doa laknat Ustaz Dusuki. Anggaplah doanya itu sama spt doa makan yg dibawaknya dalam majlis2 yg dihadirinya.

Politikus murahan spt ini sama sajalah dgn Saiful BauKari.

Bezanya Saiful BauKari tak pakai serban 5 kilo.