Monday, March 5, 2018

Iyalah, Dia Anak Tok Guru

Madu tualang power! Click here


Tak kisahlah Husam ke, Husang, Huse, Nik Abduh ka, anak pak lebai la,  itu tak penting.

Tak ada markah.

Haram tetap haram.

Aqiqah itu halal. Tapi mengekah duit HAMNO itu haram. Mengekah secara solo haram. Mengekah duit HAMNO secara berkelompok pun haram juga.

Memang disunatkan menutup kepala ketika berak, tapi kalau menutuh duit HAMNO secara berjemaah & berserban 5 kilo, itu dipanggil haramjadah.

Kahkahkah!

Juga kalau menutuh pompuan bernama Fekah juga tetap haram sebelum menikah. Walaupun menutup kepala ketika menutuh.

Tengok cerita org menutuh tetap haram walaupun berserban 5 kilo. Jgn ingat tengok di negara kapir lahanat, dah jadi tak apa.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Dah Kenapa Dgn Rais Yatim Ni?

Madu tualang power! Click here

Rais Yatim ni orang Madey dari dulu lagi walaupun ada satu ketika dia kata dah bakar jambatan dgn HAMNO bila dia syok bergeli-geli dgn Ku Li dlm Semangat 46.



Tapi mungkin sebab lauk tak cukup dlm 46, Rais pun kembali berenang dlm longkang najis menuju ke HAMNO, salah dia jugak sapa suruh bakar jambatan.

Kahkahkah!

Rais & sorang lagi tukang cium tangan Madey yakni Broheng Ali, langsung tak ada tempat dlm Parti cap bunga tajaan Madey.

Nampak sangat Madey pun dah tak berapa stim dgn 2 org tukang cium tangannya itu.

Kahkahkah!

Berbeza dgn Broheng Ali yg tak ada bunyi sekarang ini, Raise Stim cuba juga utk berbunyi memberitahu dia masih aktif, keras, liat dan tegang seperti juga ahli-ahli politik Malaysia yg umur hampir cecah seratus macam Madey, Hadi Awang & Lim Kit Siang.

Antara kicauan terbaru Raise Stim, mungkin betul mungkin palsu. Tapi belum lagi dapat berita dia dah masuk dalam tanah.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Dia nak bagi tau la tu, dia masih sealiran dgn Madey. Kali ni cium tangan sampai ketiak.

Kahkahkah!
Kahkahkah!