Monday, February 5, 2018

Pengedar Bumiputera Melayu Islam Kereta Proton Bakal Gulung Tikar

Madu tualang power! Click here



Zaman lemak-kelemak telah berakhir. Sekarang Ploton bukan lagi Proton.

Kahkahkah!

Ploton dah dapat kat Cina, sudah tentu dia akan melebihkan pengedar sebangsa dgnnya. Sudah tentu dia akan melebihkan pembeli dari kalangan bangsanya.

Kalau Proton dapat kat India pun senarionya akan sama. Bangsa India pula akan menikmati diskaun seperti mana yg akan dinikmati keturunan Hokkien.

Bezanya Proton yg sekian lama dikuasai Melayu haram tak menyumbang hapa kpd pembeli Melayu. Lagi nak mengerat tembolok Melayu ada.

Kahkahkah!

Dah macam2 syarat, macam2 titah perintah tauke baru Proton, tak kan tak paham2??

Maknanya ramai lagi pengedar bangsa dia yg mampu buat kerja. Maknanya dia tak kisah sangatlah kalau tak ada pengedar Melayu pun.

Maknanya dia suruh balik kampung tunggu duit BRIM je la.

Kahkahkah!