Friday, February 2, 2018

Diam-diam Zambry, BerAudi

Madu tualang power! Click here


Zambry dulu asalnya org Anwar. Serupalah dgn Zahid Hamidi.

Tapi 2 ekor ni tak tahan kena picit, masuklah celah kangkang Madey.

Selepas itu, bintang mereka bersinar terang benderang walau dalam tong taik sekalipun.

Zahid dah jadi menteri kanan, Zambry dah jadi MB. Anwar still beruban berakar duduk dalam jel.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Cerita Zambry beli Audi lebih setengah juta itu jgnlah diperbesar-besarkan, mungkin mereka menabung berdikit-dikit sekeluarga. Mana tau?

Mungkin mereka berjimat makan timun & kacang panjang yg Zambry tanam belakang rumah. Mana tau?

Atau juga mereka laki-bini buat MLM jual sabun, jual lipstick, kumpul duit beli Audi. Mana tau?

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Bonus PKNP beratus ribu tu pun kecik anak saja. Anak raja Kuwait dapat bonus setengah billion tak pun pembangkang bising.

Kahkahkah!

Kena sedar Dol, PKNP tiap-tiap tahun buat untung bilion-bilion. Di Perak ni perumahan murah utk rakyat dah merata-merata masuk ceruk kampung.

Pelabur asing berduyun dibawak masuk PKNP. Sampai kena larang masuk pun ada.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Menurut sumber yg amat diragui, sebenarnya PKNP nak bagi bonus sejuta, tapi ditolak atas alasan nanti ramai lagi ADUN pembangkang kena soal-siasat.

Dia dapat duit, org lain pulak kena soal-siasat.

Itu lah sifat zuhud Zambry, yg suku-sakat aku yg berbangsa HAMNO kata, "jernihnya muka Zambry MB kita".

Kahkahkah!

Jernih tak jernih. Bulan 6 ni belum tentu jadi MB lagi.

Kahkahkah!