Sunday, October 21, 2018

Kondom Tetap Laris

Madu tualang power! Click here


Hujan, panas, ribut atau petir, kondom tetap laku.

Belum lagi terjadi pengusaha kondom pegang banner mintak pertolongan kerajaan supaya harga kondom dinaikkan atau meminta kerajaan melancarkan kempen merancang keluarga.

Diseluruh dunia pengeluar kondom bergantung kpd getah asli Malaysia yg ditoreh pakcik & makcik Melayu kita dikampung.

Kondom diguna pakai-buang.

Hamlau bakhil macam mana pun, tak sanggup guna kondom yg sama berkali-kali.

Kshkahkah!

Jadi permintaan getah Msia sentiasa ada & semestinya meningkat tahun demi tahun.

Adalah tak masuk akal kalau kondom yg tak sampai 5g blh dijual RM4-5 sekeping sedangkan 1000g getah asli nak cecah RM4 pun seksa.

Kepala bana hapa benda 8 kupang sekilo?

Kerajaan terbaru yg poyo2 ingin membantu rakyat kononnya, kenalah berbuat sesuatu sebelum penoreh getah mogok.

Tiada getah asli, tiada kondom.

Projeklah dgn beg plastik merah mcm Saiful Baukari buat.

Kahkahkah!



6 comments:

  1. Cepat2 rampas semula duit 1mdb yg dicuri dan gunakan utk bantu org kampung. Kesian

    ReplyDelete
  2. Projeklah dgn beg plastik merah mcm Saiful Baukari buat. Kah kah kahh

    ReplyDelete
  3. Daripada guna beg plastik merah tu...pe kata kepala p***r tu selotep kn je...hehehhe

    ReplyDelete
  4. Kondom lebih laris jika si pengguna kondom mengamalkan madu libanglibu nya.secara x langsung madu libanglibu membantu meningkatkan ekonomi getah negara. kahkahkah

    ReplyDelete
  5. Harga getah lantun rm 2 keatas sekarang. .. Toreh getah pagi jer bole dapat rm 100... Kalau rajin.. .. Harga 80 sen tak tahulah jual kat mana .... Semua nak mudah. ... Tak habis2 orang melayu yang banyak meminta .... Kesian kat nelayan nuuu. ... Nak turun laut bergelora.. .. Tangkapan belum tahu lagi. ... Nak kena suap jee . .. Tanam la ubi kayu sikitsikit ...Pisang sikit .. . Tebu sikit. ... Banyak lah hasilnya. ..M

    ReplyDelete
  6. politik kita takkan jadi mcm Jepun
    sbb base nya sama... serap dr org amno gak
    attitude takleh ubah... semua pndai bercakap je

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.