Tuesday, October 9, 2018

Jenaka Selasa

Madu tualang power! Click here


Dr M tolak pelawaan Hj Hadi bukan sebab tak ada batu, tapi sebab dia sibuk nak berkempen utk Anwar di P Dickson.

Nak forum ka, diskusi ka, kat tangga parlimen pun boleh buat.

Rajin2 la pi sidang parlimen.

Kahkahkah!



8 comments:

  1. Mana boleh! Berforum mestilah kat PD! Berforum mestilah masa kempen PRK! Berforum mestilah waktu DSAI tengah buat kempen agar ramai hadirin datang tengok bendera CAP Bulan dan tinggalkan DSAI sorang2 bercakap! Berforum mestilah tanpa menjemput Tun M seminggu sebelum waktu tu sebab kalau ikut SOP PAS, ajakan atau jemputan awal seperti Dr Maza dan Dr Rozaimi dulu jemput untuk debat, sure and pasti tak datang punya! Tapi apahal pulak Hj Hadi nak berforum dengan Tun M? Bukankah lebih elok calon PAS berforum dengan DSAI dengan tajuk "Musang king di PD, cabaran, keperluan dan tuntutan agama"!

    Nick.
    Cape Tiger.

    ReplyDelete
  2. Ntah. Org nk kempen dia beria nak berforum.kang tanya lain jawab lain tu la level paklebai pas..pastu plak ada hati nk batalkan kelayakan anwar bertanding .lawan cara gentleman la pas oi..jgn cara gentel man pulak...

    ReplyDelete
  3. hahaha....kihkih....
    klu kita amik 4 pemimpin pas,hadi,titm,mursyidul am dan taki.... co teka satu drpada 4 di atas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 4 orang ni semua tak boleh pakai..geng pasno ngok

      Delete
  4. Dulu suruh Tun Madet jangan bertanding kat langkawi disuruhnya jd doktor klinik 1Msia. Bila Tun jd PM dia puji segala bagai.Lepas ni Mat Nuar jd pm kompom lebai orang pertama yang puji sampai kelangit. Itulah puak agamawan politik hangit.

    ReplyDelete
  5. Dulu suruh Tun Madet jangan bertanding kat langkawi disuruhnya jd doktor klinik 1Msia. Bila Tun jd PM dia puji segala bagai.Lepas ni Mat Nuar jd pm kompom lebai orang pertama yang puji sampai kelangit. Itulah puak agamawan politik hangit.

    ReplyDelete
  6. Sepatutnya Hadi mereng tu berforum dengan Saifool baukari terlebih dulu, kalau buat live lagi bagoosh!!!

    ReplyDelete
  7. Cip Lebai dah masok ayor! Kah kah kah.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.