Monday, October 22, 2018

DS Zahid Hamidi Masih Mengungguli Carta

Madu tualang power! Click here


Sekiranya 3 tokoh kleptokrat di atas didapati bersalah atas semua pertuduhan ke atas mereka, itulah hukumannya.

Masuk jel & cuma keluar sebagai jenazah.

DS Zahid masih ranking champion, diikuti rapat oleh Rosmah Mansur.

Amat mengejutkan Najib Razak ketinggalan ditempat ke-3, kalau tak ada pertuduhan baru la.

Kahkahkah!

Lebai jgn syok dok bertepuk bertampar ya? Mana la tahu. Kan?

Kahkahkah!

8 comments:

  1. Bhai LL.

    Itu belum lagi Isa Samad, Anuar Musa atau Tajuddin Abd Rahman masuk carta...

    Tak pun Musa Aman...

    Hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lupakah pada wanita lembu yang nak selak kain tu? Boleh juga buat jadi peneman FLOM kat dalam sana kah kah kah...

      Delete
  2. Lebai menyusul kemudian. Kes saman 90juta akan dsambung tahun depan baru paklebai tau langit tinggi ke rendah.

    ReplyDelete
  3. Sekarang musim buat air mandi tolak balak. Utk gred A VVIP pengerasnya mahal. Dijamin bole lepas dari tuduhan.

    ReplyDelete
  4. Banyak lagi dubuk2 yang tumpang makan sisa2 singa ni... kita tunggu dubuk2 ni terjerat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya ramai lagi...x menteri GST tu..sama saja...

      Delete
  5. Banyak lagi dubuk2 yang tumpang makan sisa2 singa ni... kita tunggu dubuk2 ni terjerat...

    ReplyDelete
  6. Adakah nanti akan terkeluar cerita2 sang banduan2 kononnya dihiburkan oleh Tuhan dengan diberi mimpi berjumpa sahabat2 nabi dan mungkinkah akan turun malaikat menyinari ruang penjara dengan cahaya sebagaimana mungkinnya malaikat turun mengundi? Sama2 lah kita tunggu nanti jika ditakdirkan ada juga pimpinan2 PAS yang dok jadi "room mate" kepada najib dan Zahid ni. Mungkin masa tu akan keluarlah cerita2 yang sangat ajaib lagi sulit dipercaya malah tiada saksi yang boleh mengesahkannya.

    Nick.
    Cape Tiger.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.