Saturday, September 15, 2018

Stim Terhadap Uniform

Madu tualang power! Click here



Dol,

Cuba bayangkan huru-hara riuh-rendahnya alam Malaya ini sekiranya Lim Kit Siang dah bertongkat tergigil-gigil memeriksa barisan kehormat pasukan beruniform yg difubuhkan DAP?

Kompom keluar suratkhabar, Kit Siang dah ready menjajah Tanah Melayu.

Mujurlah Cina DAP tidak terkehadapan langsung dalam perkara titik bengik yg tak mendatangkan faedah sebegini.

Ini mentaliti tandu. Mentaliti upacara. Mentaliti istiadat.

Tunggulah, tahun depan geng ni akan berbaris dgn pistol air.

Kahkahkah!

11 comments:

  1. Terbaik tuan presideng...ore buke pas dok diang...tq tuang LL, kite nok lawang Mat Sabu dale cek baris ghetek

    ReplyDelete
  2. Aloh, ai puas hati Haji Hadi..... Ingat Mat Sabu sorang sajer bulih MENERIMA TABIK HORMAT, kiter orang Ganu lagi besor, aling kesemuo, coma nok bawok senapang tok leh lagi, naik belon- perang pong dok leh lar, kecut perut. Agak2 siapa yg jaga Image Consultant YB Tuan Haji Hadi Marang ni? harap2 buan Zuhdi la....

    ReplyDelete
  3. Kalau Mat Sabu sbg Menteri Pertahanan diberi kehormatan memeriksa barisan kehormat Angkatan Tentera Malaysia, mesti lah Tuang Presideng PAS pun diberikan kehormatan yang sama walaupun barisan kehormat tu terdiri dari angkutan penyamar askar olok-olok.Tuang Presideng tak boleh "jatuh standard" dengan Mat Sabu. Kalau Mat Sabu boleh, tak kan lah Tuang Presideng yang suci muci tak boleh, ye tak? Mungkin lepas ni Tuang Presideng akan dibawa naik "kereta tak kebal meriam buloh" yang dibuat oleh ahli2 PAS masa PRU14 dulu.

    Nick.
    Cape Tiger.

    ReplyDelete
  4. Nanti muktamar 2019 akan ada perbarisan srikandi puteri PAS . Yang belum kahwin dan janda aje boleh jadi ahli. Senang nak dipilih jadi madu.... hahaha LL pandai buat persepsi....

    ReplyDelete
  5. kih.kih..kih..kih

    kih..kih..kih
    alahai..kih..kih

    ReplyDelete
  6. Oklah tu pehimpunan ikut tema macam anugrrah meltop. Tahun lepas pahlawan melayu dengan keris tahun ni tema ketenteraan pulak tapi bawak pistol air. Agak2 tahin depan tema apa pulak ya. Aku cadang tema sarkas pulak. Pasti meriah

    ReplyDelete
  7. Sape lah j/kuasa penganjur perbarisan ni... agaknya tuang presiden pernah kutuk AMANAH sbb keluar pas..semua dah di gelapkan hatinya.. hampir semua blog ruangan komen..semua ckp tuang presiden jeles dgn mat sabu.. tak terfikir ke masa nak buat acara ni..memang memalukan..

    ReplyDelete
  8. hahaha......sape la!ketua strategic pas!sure jealous ngan mat sabu......speechless.

    ReplyDelete
  9. Ni jenis stim unlimited ni. Yg aku risau dorang ni dah lama stim kat Mat Sabu. Itu yg cuba2 antor mesej kat Mat Sabu tu.....balik la bang balik la.......kahkahkah

    ReplyDelete
  10. Itulah standard mentaliti pas. I rest my case

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.