Monday, September 17, 2018

Lagenda Pistol Air

Madu tualang power! Click here


Dol, 

pistol air di atas ialah mainan utk budak2.

Memang legend pistol jenis ni dulu. Murah & tahan lama.

Pala bana hapa kalau pistol air tak tahan lama, kan?

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Yg di bawah ni lain macam sikit.

Ini mainan orang tua.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Kalau nak tgk bala tenteranya, sila rujuk posting sebelum ini.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

7 comments:

  1. hahahahahahaha....

    kalau bawak pistol air yg besar tu.. baru gerun army

    hahahahhaa

    ReplyDelete
  2. janganlah gelak....kan salah seorg pemimpinnya dulu (bekas) dah jadi Menteri Pertahanan...

    antara gimik dengan kerja bodoh....antara kepuasan hati dengan nak tunjuk bagus....antara inovasi dan kontrovesi....tu je lah yg mampu di lakukan..

    ReplyDelete
  3. Tahun depan mujtamar pakai tema apa pulak. Jebat dah macam anugerah meletop ada tema hulubalang dengan keris duk buat potong kek. Nangis hang tiah kalau dpt tahu. Tahun ni tema trntera pistol air. Tajin depan royal london sarkas kot sempena bicara kes kat london. Adoiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lain mcm tulisan ni mesti tinggi kasyaf nya. Hahahaha

      Delete
  4. Ini yang dinamakan "kereta tak kebal meriam paip PVC", sama je palsu macam perbarisan kehormat askar olok2 yang Hj hadi periksa hari tu. Hj Hadi menerima tabik hormat dari ahli PAS? Ahli PAS sekarang ni dah pakai tabik utk menghormati ulamak mereka? Lepas ni, adakah kita akan lihat ahli2 PAS bila berjumpa dengan Hj Hadi dan kepimpinan PAS yang lain maka mereka akan memberikan tabik seperti adab para tentera? To be honest, itu akan menjadi perkara lawak paling win kat Malayisa ni bila ahli2 PAS tua, muda, jantan, betina berpusu2 memberikan tabik kat Hj Hadi, Titm dan lebai2 Chainya. kah, kah, kah, lawak siott!!!

    Nick.
    Cape Tiger.

    ReplyDelete
  5. Dasat pas ni buat lawak Kalah lawak raja bomoh.kahkahkah.satu dunia gelak.kahkahkah

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.