Friday, September 28, 2018

Chief LGBT Puan CT Qossim vs Mat Nuar di PD, Amacam??

Madu tualang power! Click here

Ezam bunyinya akan bawak kotak berkotak-kotak ke PD.

PAS yg main sorong-tarik antara berani dgn kecut telur, penyudahnya menamakan seorang veteran tentera yg akan menentang Anwar.

Kemudian muncul Isa Samad yg diharap2kan dicekup Madey, diberitakan pulak akan masuk bertanding.

Bekas pelayan restoran jugak khabarnya akan mencuba nasib.

Strategi bertanding ramai2 ini kononnya boleh memecahkan undi & undi yg masuk kantung Anwar akan menyusut.

Yg pastinya undi Melayu akan pecah. Undi India akan pecah sedikit. Manakala undi Cina solid utk Anwar.

Yg masih kelabu asap ialah undi LGBT. Puak ni ramai. Boleh menggoncang struktur politik negara.

Kahkahkah!

Puak yg menikus puas hati di zaman BN ini bukan main mengelejat menggeledik bila PH Berkuasa.

Kahkahkah!

Apalah salahnya kalau Chief LGBT Puan Ct Qossim turut bertanding?

Meriah kempen dgn tarian gelek & ber'aww-aww' kesana kemari berkempen.

Kahkahkah!

Nak bagi kempen lagi syiok, mintak tolong mamat yg sumbat ekzos dia dgn beg plastik merah, Saiful BauKari.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

9 comments:

  1. Dia ni kalau masuk bertanding tentu boleh dapat undi puak2 Laki Bini Gigit Telur .... muka pun dah tak serupa melayu...

    ReplyDelete
  2. ramai yang tak paham..termasuk lah ahli politik dan pemimpin parti...kenapa anwar perlu pertanding beri lah laluan untuk beliau ke parlimen dewan rakyat..demi rakyat dan negara.susah sangat ke nak pikir.

    ReplyDelete
  3. Saya sokong Siti Qossim (sebutan yang cukup dengan idgham maalghunnah serta tajwid yang betul) bertanding di PD.

    1. Kita boleh tengok di PD dari jumlah pengundi, berapa peratuskah terdiri dari penyokong LGBT. Ini boleh dijadikan bench mark di masa akan datang.

    2. Kalau Siti Qossim dapat undi besar, sah Si Nuar tu dalam pada dia bersuara lantang menolak kumpulan LGBT tetapi secara diam-diam dia tolong kempen untuk golongan gay dan bi-sexual kah kah kah...

    2. Dan jika Siti Qossim dapat undi ciput saja ertinya tohmahan yang sering dibuat oleh geng lebai sesat bahawasanya ahli-ahli AMANAH dan PH adalah pendokong LGBT ternyata merupakan suatu fitnah dajjal akhir zaman. Dajjal pakai jubah, serban dan kopiah kah kah kah...

    ReplyDelete
  4. Kalu ct qossim chip, maka morsidol amnyab bro azalina

    ReplyDelete
  5. Puan atau Cik? Dahulu pernah dirisik KIPIDAP?

    ReplyDelete
  6. Masukla ramai mana pun hadi awang masuk pun kalah juga. Anwar akan menang xkira la besar atau kecik majority janji menang... Walaupun nampak spt anwar tergesa2 masuk prk tp kalau fikir btl juga anwar nk tunggu smpi bila.katalah dr m xsihat sebelum anwar masuk parliament, x ke kacau bilau xda PM nt.lgpun tempoh 5 tahun tu kejap je.kalu xcaya tgk blog libanglibu la kejap ada kejap xda tup2 udah 5 tahun. Kahkahkah

    ReplyDelete
  7. Pas akan melepas lagi. Kali ini dapat pun ciput dan kurang drp saifulkari

    ReplyDelete
  8. Pas parti Islam semalaysia menguasai 2 negeri tapi tak bershukur gopoh di portdikson dengan dakyah dakyah adudomba mcm orang hilang pedoman pegangan ilmu walaupun meneketengah calon yang bersih tapi perjalanan politics tidak seimbang bermadah berhelah itu Satu yang merugikan.. Bagi warga marhien pd pilih calon yang membantu hal hal setempat yang menguasai idea idea makmur yang tidak merugikan warga pd setiap undi bernilai nilainya halatuju langkah pd datuk Sri anuar seorang yang berkelayakan kelemahan dia cuma beliaw seorang pemaaf Saya ulangi pemaaf jadi musuh politics memberi serangan moral perbandingan perbandingan anuar itu Dan begini sebelum pru14 dgn niat telus anuar adalah bakal Perdana Menteri jika ke Putrajaya dgn niat itu juga Allah rahmat til alamin alhamdulilah syukur.. Berjaya mendakap kejayaan ini oleh yang dimikian cukup cukup lah inaya orang.. Doa org terinaya cepat makbulnya Maha cepat musibah datang jga nanti kita di antara orang orang yang rugi... Ps/jadikanlah anuar pm walaupun seketika inikan consensus bersama sebelum pr14 persetuju tercapai pakatan harapan demi alasan ini jangan jadi munafik.. Urmm nanti kita ngobrol lagi atok Nak ke sungeei

    ReplyDelete
  9. Amino Agos A/L Suyub sudah temberang mahkamah dol. Pukul 10 baru sedar calon Rembau tak masuk. Pukul 9 kecoh luar Dewan Amino Agos A/L Suyub tengah mengawan dengan kambing. Hahaha.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.