Wednesday, September 26, 2018

Apabila Mikrofon Disorong Ke Bawah Dagu

Madu tualang power! Click here


Dol,

dalam byk2 Lebai, ada jugak yg kelakar. Bukan semua lurus pembaris.

Kahkahkah!

Janganlah tersinggung dgn kenyataan di atas. Perlu difahami bahawa peluang utk merasa disorong mikrofon ke bawah dagu bukan mudah didapati.

Kalau asyik mikrofon Harakahkahkah disorong bawah dagu, sekali-sekala dapat mikrofon Malaysiakini, meremang la bulu roma.

Kahkahkah!

Tuan haji di atas ni boleh buat lawak macam2, boleh buat orang ketawa, sebab tuan haji pun tengah senang hati.

Apa kata anak jantan tahfiz tuan haji yg meleleh air kunyit turun ke keting?

Rasa nak telan mikrofon. Kan?


10 comments:

  1. Kuat bahang mikropong ngguh mung ning. Makang habih wayar dengang wartawang kamerameng. Hahaha.

    ReplyDelete
  2. In the first place knp terdapat budaya kaum luth di pusat tahfiz, of all places?!??! Mcm ni kena check SEMUA sekolah2 ugama berasrama. Zaman aku sekolah asrama penuh lelaki, setakat seronok usha jambu (krn tak ada perempuan) ada la. Tak da la sampai nak meliwat, nauzubillah! Zaman skrg dah parah. Patut, lebai2 yg dok laung lgbt mula di pusat tahfiz dulu

    ReplyDelete
  3. Cuba semak pengetua yg didakwa liwat tu ada join mana2 parti politik tak. Kalau ada kasi tutup parti tu. Senang kan lebai duk fikir logik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodo walaun tiada taranya.hahahahahaha

      Delete
  4. 9 pelajar terlibat jadi mangsa. Pengetua terlibat jadi pemangsa. Tahfiz takde lesen... apa lagi ko nak? Takkan nak kalih sembang tutup balai polis plak? Apa bodoh sangat puak pas ni?

    ReplyDelete
  5. Bodoh piang la yang masih tinggal dalam PAS ni..... Saranan penutupan sekolah tahfiz itu atas faktor undang2... tak ada kelulusan/permit, tak ada kelulusan kawalan banganun dari DBKL, tak ada kelulusan keselamatan dari BOMBA. Bab konek tak berajar pengetua tahfiz tu isu lain....

    kenapa mangkok- mangkok PAS ni susah nak faham....depa baca sikit dan tak faham apa-apa tapi tetap nak buat ulasan bodoh. Termasuklah Timb Presiden ....

    "kenapa mak tutup tahfiz tapi tak tutup rumah urut ..." katanya.

    Tidakkah terfikir bahawa rumah urut yg tak ditutup tu ada lesen dan kelulusan bagai....tujuannya agar rakyat bukan Isle nak urut kaki ka batang kaada tempat khusus untuk mereka buat maksiat... tapi yg stim lebih puak-puak lebai PAS yg tak dapat kawal nafsu. bukan apa...kaki kurang ajar asyik nak melangkah ke situ gamaknya...

    Cadangan saya....jangan tutup rumah urut....kepada mana- mana pengetua atau ustaz tahfiz yang gatal pelir tak dapat lawal lagi, pergilah ke rumah urut an lepaskan geram di sana....jangan dianiyai kanak2 yang mahu belajar...perbuatan tersebut hanya menjatuhkan martabat Islam ibarat syaitan bertopengkan serban....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramai lagi pengetua tahfiz yg cemerlang.

      Yg buat taik sikit sgt.

      Tapi yg buat taik ni yg menyusahkan umat.

      Delete
    2. Setuju. Tambahan kalau mkn petai dia punya bau taik tengik sungguh. Kahkahkah

      Delete
  6. Kah kah kah...biar je bodoh tu kt parti jgn sampai bawak luar parti

    ReplyDelete
  7. Ni namanya bodoh tak boleh diajar, pandai tak boleh diikut, alim kat mulut, jahil di perut. Kuat angan2 lemah pimpinan. Laju mencaci, lambat mandiri. Rajin poligami, malas berdikari. Orang ke Putrajaya, dia sibuk berkereta (mercedes).

    Nick.
    Cape Tiger.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.