Tuesday, August 14, 2018

Tumpat Terbukti Bukan Pasu Bunga

Madu tualang power! Click here


Sapa nak tengok video di atas, Klik Di sini

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Lim Guan Eng salah. Tidak peka.

Si Tumpat itu pulak salah faham. Dia ingat Guan Eng dah jadi malaikat maut mengatakan dia sesat & akan masuk neraka.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Perkara kecik je. Kalau duduk-duduk kena teh & murtabak, settle la tu.

Guan Eng kena paham, bubuh la macam mana pun 1MDB, sebutlah 1MDB semerdu mana pun, sesetengah Lebai Pasu Bunga tak goyang.

Tapi cuba kau sebut LGBT.. kompom 2-3 ekor dah mula bergeser bontot dgn kerusi.

Kahkahkah!

Cuba kau sebut ABAH kau berjambol!! 

Kompom runtuh siling, Lebai dah terpelanting!

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Namun pujian harus diberikan kpd Tumpat yg telah cuba keluar dari kepompong & stereotype Lebai. Tahniah.

Teruskan 

24 comments:

  1. Bahaya betoi penangan ayat sesat ni..
    Sesat boleh masuk neraka..
    Terang terangan guan eng kata hujah yb tumpat sesat,jauh terpesterpesong dari apa yg di bincangkan..
    Nasib baik la PH x gabung dgn pas..
    Klu bagi jawatan menteri kat yb pas,x tau la apa nk jd dgn malaysia..
    Teruskan kebodohanmu..
    WWalau...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dari tayangan video persidangan Parlimen, jelas terang dan nyata.

      Delete
    2. Jom bersama YB LGE dijalan yang LURUS..

      Delete
    3. Nasib baik laa dalam PH ada DAP...
      dapat laa menunjukkan jalan yang LURUS..
      nak harapkan lebai...
      yang asyik menunjukkan jalan yang SESAT..
      syukur ada DAP...

      Delete
  2. Perhatikan supaya anda tidak menyebut perkataan sesat bersama mp tumpat waima anda memang sedang sesat dalam hutan sekalipun... kahkah... sesat... neraka... kahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jom bersama sama YB LGE di jalan menuju ke SORGA..

      Delete
  3. Minyak bila nk turun no

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satu lagi sesat.....nerako nko....kah kah kah

      Delete
    2. dlm manefesto ph,tak kata turunkan harga minyak,tetapi menstabilkan harga minyak dgn subsidi.
      nipun takleh faham walaun pas ni!

      Delete
    3. Pagi harga dah turun laaa.. RM 1.50

      Delete
    4. Yang syukur GST SIFAR...
      Syukur ada SST..
      Senang banyak RAKYAT...
      Idup PH..
      Idup REFORMASI..

      Delete
  4. Maaf cakap ll yb pasu bunga dari parti pas pis pus berhujah macam budak belum akil baligh level skolah rendah... haduiii fening fening kesian awe & mek yg ngundi beliau
    Apa la malang menteri kewangan nk layan akal sekerat tk cukup baligh nihhh

    ReplyDelete
  5. YB LGE berada di siratulmustakim..
    Tuan LL & pengikut boleh lah turut serta...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak no sosat berjemaah.....hadoi nape tolol nya PIGs ni.

      Delete
    2. INSYALLAH ,jika allah beri hidayah....Siapalah kita yg berpolitik menunggang agama,nak dapat kesenangan & kemewahan dunia!

      Delete
    3. Jemaah LL lah ni kurang berzikir Aun..
      Sibok kot layan puak puak LGBT..

      Delete
    4. Semua makhluk akan berada di titian itu...tak payah nk sindir2 orang

      Delete
    5. Titian apa?
      Titian Usang...

      Delete
  6. kadang2 lebih baik jadi pasu bunga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus lah jadi pasu bunga..
      Boleh tanam pokok bunga raya..
      Tambah baja taik babi..
      Mesti subur...

      Delete
  7. Lahaiii....lebai. isu camni pun nak kait ngan syurga neraka. Sebut sesat pun lebai sesak nafas. Selama ni geng lebai hukum sesat kat org yg x sebulu dgn hadi awang boleh plak?...kahkahkah..jap lgi mula la bak kapir kan org....kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jom bersama sama LGE dijalan yang LURUS...

      Delete
    2. Yer lah lebai nii..
      Ada ker patut LGE dikata kapir...
      Tak patut...

      Delete
  8. There are way more intelligent people than this bloke in kelantan. Why do u let this miserable fella to represent u?

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.