Monday, August 13, 2018

Terbaik Dari Fuziah Saleh

Madu tualang power! Click here


LGBT umpama fenomena cendawan tumbuh selepas hujan.

Di zaman Madey dulu, zaman Pak Lah, zaman Najib, puak ni menikus buat hal sendiri.

Sekarang di zaman PH yg dilihat ruang bersuara semakin subur, maka puak ini mula bersuara mintak itu ini.

Sebelumnya mereka tahu saja macam mana nak menguruskan berak kencing masing2, tetiba shj puak ini seolah terjumpa semula saluran berak kencing mereka & tahu nak ditala ke mana.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Betullah sangat syor Fuziah, lagi pun tandas OKU bersih, selesa, luas & kekerapan penggunaannya pun rendah.

Pergilah, anda boleh berdehem segarau mungkin didalam sana & tak akan mengganggu sesiapa pun berbanding jika anda berdehem garau didalam tandas wanita.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Tak tahu la pulak kot2 syor Fuziah ni pun Lebai masih nak balon.

Kahkahkah!

15 comments:

  1. Puak lgbt dah tersilap langkah. Malaysia masih majoriti islam. Islam berpegang pd quran. Quran wahyu Allah. Allah terang2 mengutuk seks sejenis. Pendirian ini tak akan berubah hingga ke hari kiamat. Org islam patuh pd kehendak Allah. Jd puak lgbt jgn nak ikut tindakan rakan mrk di negara lain nak tuntut itu dan ini. Hak asasi kamu sbg rakyat biasa terjamin. Jd jgn berlebih2. Dosa kamu kpd Allah antara kamu dgn Allah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita yang dok biau kan mereka terus sesat pon dapat dosa.. dosa kering.. yang menyokong lagii lah..

      Delete
  2. Kesian orang OKU..
    Berkongsi mankuk jamban ngan puak LGBT..
    Tisu kena lebih kat jamban OKU..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Virus virus virus virus..
      Takut oooooo..

      Delete
  3. Dinasihatkan jangan berdehem kuat kuat...
    Stim pulak OKU dibuat nyer..

    ReplyDelete
  4. LGBT pon digolong sebagai OKU..
    Layak dapat elaun..

    ReplyDelete
  5. Syor taraf jamban...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penyelesaian kena ada... apa pulak syor kau? Kencing dalam mulut ko?

      Delete
    2. Syor Aku..
      Tangkap puak LGBT..
      Laksanakan pemulihan..
      Sebagaimana dijalankan kepada puak penagih dadah dan kumpulan al-arqam..
      LGBT satu pemikiran sesat yang merbaya yang perlukan proses pemulihan..
      Selesai..

      Delete
  6. Aiee jamal jamban kn ada...mtk pendapat dia settle kn masalah jamban

    ReplyDelete
  7. Aku pun benci golongan ini.. kwn aku pun ada yg terlibat..dia org bukan tak tahu.. dia org memang takkan dpt safaat nabi di akhirat nanti. Tp aku lagi kesihat menteri mujahid tu. Ramai rakyat malaysia.. terutama walaun2 pas..LGBT..TUKAR AGAMA
    KAWIN SEJENIS..MEROTAN BUDAK SEKOLAH...HUKUMAN MATI..semua itu termasuk piagam PBB. Kalau malaysia telah tandatangan di PBB.. bererti kita kena mengiftiraf piagam itu.takut walaun2 tak faham.. aku bg contoh..sesuatu undang negeri yg bertentangan dgn perlembagaan malaysia..di kira tak terpakai.. gitu juga.di malaysia tak di iftiraf.. tp di PBB di iftiraf..maka di anggap tak diiftiraf malaysia terbatal.. golongan ini di luar negara terlalu kuat.. semua NGO2 dunia.. org mereka ada di dlm ngo itu. Tu aku ckp aku kesihan pd mujahid..mujahid kena tunjukkan pd dunia seolah kita mengiftiraf mereka.. sebenarnya..setiap apa yg keluar dr mulut mujahid..ramai org anggap mujahid mengiftiraf mereka..sedangkan kita semua tahu..kelulusan mujahid dan keturunan dia..yg penting bg aku.. kena jaga keluarga kita supaya tidak terbabit lbgt ini..

    ReplyDelete
  8. Ini macam kes pun heboh satu malaya... pancut hahaha bab tandas sampai ke rawatan kesihatan puak2 sesat ni kena layan...pasal penaungnya anak TDM kot. Selama ini dorang diam aje... sepatutnya kalau nak buang hajat tu tak jadi masalah langsung...tak perlu ikut telunjuk orang cam ni... nanti ada pulak yg minta tandas untuk berbagai2 kaum di malaya ni... ikut aje saran Dr Maza tu...hihihi

    ReplyDelete
  9. rakyat bukan benci tapi kesian pd mereka...
    tapi yg lebih penting mereka perlu utk lebih kesiankan diri mereka sendiri
    mereka seolah hidup dlm bayangan sedang hakikat mereka tau siapa & apa mereka perlu lakukan
    jika rakyat hormat jaga kelakuan mereka jaga adab2 sbg umat manusia

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.