Wednesday, August 29, 2018

Subky Latif Telinga Menanah

Madu tualang power! Click here


Bagi Subky Latif seorang penulis otai merangkap Lebai PAS menulis artikel di atas adalah amat keterlaluan.

Bukan saja keterlaluan, malah menampakkan beliau itu tidak peka malahan pekak.

Telinga dia menanah busuk.

Kahkahkah!

Walhal dia jauh lebih muda dari Madey.

Ini penghinaan terhadap golongan mak nyah & pondan.

Seolah2 golongan ini tidak diambik pot langsung sumbangan mereka di Jalan Raja Laut.

Berpuluh tahun sejak merdeka depa dok conquer lorong belakang Ibu Pejabat Parti Audivellfireporscherangerover Se-Malaya (PAS), baru sekarang dia sedar.

3 bulan PAS makan tanah di Selangor baru dia sedar.

Kahkahkah!

Ada serban, balutlah atas kepala. Jangan belit sampai tutup telinga.

Kahkahkah!






26 comments:

  1. Harakahkah dah sama tarap sampah dan utusex.

    ReplyDelete
  2. Serban ooo Serban...
    nagapa kau selalu dihina..

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang beriman dan takwa tidak takut kepada hinaan dan celeaan itu penyakit zaman berzaman,yang benar jadi salah dan yang salah jadi benar kerana mereka tinggalkan Al_Quran dan Hadith Nabi hanya akal sahaja yang menjadi panduan mereka tak pelik

      Delete
  3. Ader KOTE pakai lah SELUAQ.. jangan pakai KEBAYA..

    ReplyDelete
  4. DILARANG GUNA TAPIS TEH..

    ReplyDelete
  5. Biar TELINGA MENANAH BUSUK.. jangan PUNGKOQ MENANAH BERULAT..

    ReplyDelete
  6. Kah kah kah..
    Tapis TEH dah keluaq..

    ReplyDelete
  7. Harakah = sampah maka sekarang ni ianya HASAMPAH.

    Nick.
    Cape Tiger.

    ReplyDelete
  8. LL...bukan sarban lilit sampai kat telinga aje...ini sarban mata juga ada lilit....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sarban ooo Sarban..
      Buruk benar rupa kamu...
      Seburuk pemakai nyer kah..

      Delete
  9. subky semakin bangang sejak pas zaman hadi ni.

    seri setia ramai sgt lgbt ke?

    kat balakong darul apa pulak?

    darul mualaf (mca) lawan darul lgbt?

    mcmana subky blh jadi bodoh mcm ni? dulu elok je tulisan berkualiti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat balakong darul apa pulak?

      nak tau jugak kah..

      Darul KELDAI Kapir DAP..

      dah taukan ..
      diam diam..

      Delete
  10. ini memang melampaui batas..
    adakah berita ini bermaksud seri setia adalah tempat bercambahnya LGBT?..
    inilah akibat bila melempar calon yg bukan dari kalangan anak jati..
    asal ada, main lempar..
    sudahlah calon ini kalah semasa PRU yg lalu ditempat sendiri, datang pula berkempen dengan gerombolan UMNO yg lebih sudu dari kuah sibuk juga nak berucap..
    sayang seribu kali sayang..calon ini hebat, tapi salah tempat..
    apepun selamat maju jaya diucapkan..

    anak jati seri setia

    ReplyDelete
  11. gua duduk kat sea park,dekat pj sek 17,nama gua ada ngundi kat dun seri setia,dulu gua tak ngundi pasal masa tu gua kat o/sea...pada calon pas...gua harap pi balik kat selat klang yg dia klh dgn calon ppbm...si limah ni,masa dia jadi dun selat klang dgn pertolongan kafir harbi dap....cukup EK nak mampoooos dengar ceritanya sekeluarga pengundi yg duduk di kawasannya disuruh balik,bila si limah cek,mereka bukan pengundi selat kelang tapi pengundi berdaftar dun seri setia....hahaha allah maha kaya!sekarang dia menagih simpati org2 seri setia....apa mereka kata....pooooorrrahhhhh...balik jaga pengundi selat klanggg...
    klu sesiapa tenguk dia dlm tv....muka macam....siuuuuuul..ada hati nak bodek pengundi mic...pooorrah ciiittt.

    ReplyDelete
  12. Ini lah jadinya bila ugama di jadikan utk meraihkan undi

    ReplyDelete
  13. Dulu PAS berada di landasan yang benar. Makanya journalist mereka menulis perkara/isu yang masuk akal. Kini PAS telah disesatkan oleh Lebai Hadi, penulis yang baik-baik dibuang, yang tinggal cuma yang kaki ampu dan tukang angguk saja. Namun amat malang sekali kepada wartawan veteran seperti Subky Latif telah turun taraf sebaris dengan papagomo gayanya...

    Nak tanya ... Apa Pak Subky udah nyanyuk atau terkena badi Haji Hadi ni...?

    ReplyDelete
  14. Wahai org beriman marilah kita bersama2 mnjadikan AlQuran/hadish sbagai panduan/rujukan jangan lah kita berpecah belah..tgkatkan ilmu pgtahuan islam msing2..jangan jdi seperti org kapiaq

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah rujuk dalam quran dan hadith.... tak ada pun nas/ surah yang kata boleh senang2 keluarkan kata2 tak manis seperti barua, butir taik dll.... tapi itulah yang diratib oleh chief lebai...begitu juga suruh sokong china MCA angkat jadi pemimpin....tak ada....kenapa tak letak calun Melayu Islam biar hilang deposit. Elok hang pi dakwah chief hang dulu la....

      Delete
  15. Elok tukar nama je harakah jadi kahkahkah..

    ReplyDelete
  16. harakah atau haramkah???

    ReplyDelete
  17. Sejak kecik hakak suka bc kolum pak subky ni
    Tuntas & kritikal penulisan nye adil & cargas buatkn otak kita ligat berpikit tp malangnye sejak grup sarban mulut tk berinsuran jd ketua dia, otak pak subky pun nmpk nya kena sawan lemau macam sarban dh tutup lobang oksigen ke otak nya
    Jumud & sempit & lemauuuu sungguh apa la bala yg dh menimpa bukan nanah hakak rasa bisol dah duduk kt kepala nihhh

    ReplyDelete
  18. Pasai apa dulu lebai boleh pegang jawatan exco di darul lgbt? Tak haram ka

    ReplyDelete
    Replies
    1. masa depa pegang exco agama, ust ahmad awang pun kena gam. bygkanlah, amanah dlm PR kena gam dgn pas yg bukan PR.

      Delete
  19. nampak sangat puak yang dok permainkan sunnah Rasulullah (serban) jahil agama dan x gi mengaji.Kok ye pun nk marah sapa2 pun jangan sampai kita sebut ttg keburukan pakaian sunnah tu... takut nanti x pasai2 rosak akidah.

    ReplyDelete
  20. Pundek Punya libanglibu mana ilang tah..g kursus demo pembangkang anjuran lokaman Adam kot.kahkahkah

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.