Thursday, August 2, 2018

Si Kitol Pakai Tudung

Madu tualang power! Click here


Di zaman Kerajaan Melayu Melaka dahulu, faktor2 yg menyumbang ke atas kejatuhannya ialah sikap bermewah pemboros istana & pembesar, kadar cukai yg tinggi, zalim dan peranan pengkhianat Si Kitol yg membocorkan rahsia negara.

Kerajaan Melayu Melaka runtuh akibat serangan Portugis dari luar & kelemahan kerajaan sendiri dari dalam.

Si Kitol Bertudung diatas sebagai ketua Meow2 (MEIO) ajensi perisikan negara telah mengutuskan surat kpd rakan sejawatnya di CIA, meminta sokongan dari A Syarikat sekiranya Najib yg dijilatnya itu kalah dlm pilihanraya.

Memang haramzadeh lah suratnya itu menjilat segala cekam kuku Najib dan balacinya yg makan dedak & menceritakan keburukkan Pakatan Harapan yg seolah-olah memakan daging & tulang manusia.

Inilah pengkhianat negara. Seorang Bumiputera Melayu Islam. Bukan Chinchong dari DAP. Bukan, bukan.

Kalau zaman dahulu, hukumannya amat berat.

Seluruh keluarga Si Kitol Bertudung ini akan disula, rumah dibakar hangus & tapak rumah digali 3 depa lalu dibuang kelaut.

Baru ada akai.

4 comments:

  1. LL...si kitul moden ni bukan taku apa2 pun... rakyat Malaysia yang pengasih lagi penyayang...kalau negara lain...tak tau dah kena apa si kitul ni....

    ReplyDelete
  2. Si Kitol moden? Tengok muka pengkhianat negara ini si Kodok moden lagi sesuai.

    ReplyDelete
  3. Harap dia betul2 pinter. Nak harap muka........

    ReplyDelete
  4. Yang lebih menyakitkan hati, POLIS cepat-cepat pula menyiasat laporan yang dibuat Si Kitol ke atas orang-orang yang disyaki membocorkan surat Pengkhianatan itu...sedangkan perbuatan mengkhianati kedaulatan negara tidak disiasat. Chip-chip Polis ni pun satu...masih terbawa-bawa dengan perangai jahiliah di zaman Najib dulu...selagi tak digantikan KSN Malabar dan IGP selagi itulah tiada perubahan ...

    Anyway, the balachi from MEIO looks too stupid to act on her own. Tak akan berani punya melainkan dipanggil Najib ke Perdana Putra dan diajar bagaimana mahu menulis surat pembelotan itu....sah Minah sembab tu terus mengangguk setuju sambil tangannya mengusap-ngusap biji butir dicelah kepit Najib....That's how it worked folks!

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.