Friday, August 3, 2018

Jamal Jamban Start Bubuh Jarum

Madu tualang power! Click here


Jamal Jamban pun apa kurang hebatnya.

Pecah botol todi. Pakai towel di tempat awam.

Lompat katil hospital, lompat ladang sawit, lompat ke Indon, kemudian terlompat ke dalam jel Sg Buloh.

Kahkahkah!

Pelan2 masuk jarum Jamal.
Org tengah sesak, taik terapung lalu disangka pelampung.

Kahkahkah!

8 comments:

  1. Jangan la kutuk JJ dulu...kita tengok aksi seterusnya. Sekarang kita baru tengok orang baru terkena badi rumah pasung. Mungkin lepas hilang badi lain pula bunyinya.

    Dulu megah...habis rumah urut, rumah judi diserbunya...tetiba terhumban ke rumah pasung! Hilang abis segala ilmu kebal tak lut di hantam dengan kayu reput, mandi minyak bagai.... tu baru beberapa minggu duduk rumah pasung...kalau bertahun mahunya bila keluar terus pakai towel bercakap-cakap sorang di pekan Sg Besar sambil kutip botol beer kosong kah kah kah....

    ReplyDelete
  2. Hebat uuuh ada makna tuoo

    ReplyDelete
  3. Dunia ni mkn dipenghujung mkn pelik biarpun kiamat mkn dekat lagi bertambah pelik sikap sikap umat akhir zaman...yang jujur sering dizalimi dihiyanati di inaya demi darjat kedudukan musuh akan jadi musuh kawan pun bisa jadi musuh dialam buana melayu kedudukan darjat itu satu keutamaan dlm dunia caci merba buana melayu darjat dan kedudukan adalah satu alatan umpama kenderaan bertujuan berhala tuju ye tepat yaitu berhala juga umpama haiwan seumpama merak dari hadapan cantik dri belakang juga cantik kedufukanya darjatnya tersendiri kekurangan apa egoism nya mendabik dada sering perlekeh haiwan lain bagi manusia ianya kelihatan kufur...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku tak mau komen isi kandungan tulisan mamat kat atas ni...mungkin dia peminat sajak kabur atau abstract arts. Tapi kalau dia duduk SPM tulis macam ni masa jawab BM, memang bungkus la...Ayat dia tak ada koma, noktah.... orang ngentot pun ada bagai aksi dan cumbu rayu bang...bukan pakai jolok tarik saja sampai pancut jer...!

      Delete
  4. kah..kah..kah
    teringat taik terapung masa kecik2

    ReplyDelete
  5. Yer laa..
    Kan pernah bergelumang kat jamban sama..
    Tu yang tau tu...
    Kahkahkahkih..

    ReplyDelete
  6. Tuan Jamal..
    Jumpa kat PRK Kedah lepas niii...

    ReplyDelete
  7. Libanglibu buat hal lagi..sesat dlm utan gamaknye masa cari madu...idak pun libanglibu kawin ngan ngan org bunian.. Disamping meluaskan pasaran madu ke alam bunian.kahkahkah

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.