Wednesday, August 8, 2018

Dato Seri Najib Tetap Istiqamah

Madu tualang power! Click here



Bukan semua. Tapi ada segelintir makhluk ahli politik yg mampu menipu melalui celah gigi & celah bulu ari-arinya. Di siang hari. 

Kahkahkah!

Sekali lagi disebut, bukan semua. Ramai lagi ahli politik Msia yg berintegriti. Yg boleh dipercayai.

Mungkin ramai yg dah lupa, dulu kita selalu dengar patah2 perkataan "Saya dah lupa".

Kahkahkah!



Kemudian ada satu mangkuk jamban bercakap, "macam rupa saya, mcm suara saya, tapi bukan saya".

Kahkahkah!



Terkini, Najib pulak tetap istikamah dgn "Saya tak tahu". Segala benda dia tak tahu.

Dlm keadaan dia tengah serabut keluar masuk mahkamah sekarang ini, mungkin kalau ditanya sapa nama bininya, mungkin dia boleh jawab, "Saya tak tahu".

Kahkahkah!

Berbalik kpd group lebai, lain pula favorite geng2 ni.

Ayat favorite mereka, "Ana puas hati"

Kahkahkah!
Kahkahkah!



11 comments:

  1. Ana tau ana tau...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ana tau membongak jer..

      Delete
  2. Paling najib tak tahu....berapa berat bdn kak ros...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tanya bapak awak...
      Berapa berat badan emak awak..
      Kalau bapak awak tak tahu..
      Cuba tanya jiran sebelah..

      Delete
    2. Kak Ros tak berat hanya 300kg berat kapas je....hehehe, itu pun sebelum PRU14.

      Delete
  3. patutlaaaaa Malaysia jadi camni...
    dah semua benda dia tak tahu...
    apa yg dia tahu hanya belanjakan duit je gamaknya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau belanja duit pon dah tak tahu...
      Bagus masuk kubur jer...

      Delete
  4. Tuan LL dan jemaah pon tetap ISTIQOMAH..
    ISTIQOMAH menghina jemaah lebai...
    Anta puas anta puas...

    ReplyDelete
  5. Hanya LL yg tahu berapa power madu tualangnya kah kah kah kah.

    ReplyDelete
  6. Najib dok berlatih utk kes2 mahkamah akan dtg. Semua dia akan jawab 'Saya tak tahu'

    ReplyDelete
  7. Dia Tak tahu dia kena tipu oleh cina gemuk tu atau dia buat buat tak tahu je

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.