Wednesday, August 1, 2018

BerPorsche-Porsche lah Kamu Ke Sungai Kandis

Madu tualang power! Click here


Berkerut-kerut dahi.

Kahkahkah!

Bukan senang nak yakinkan orang awam bahawa tong taik boleh diisi ikan.

Tong taik pun boleh buat ganti tin Milo kalau tiada tin Milo berhampiran.

Kahkahkah!

Nak bawak tong taik sumbat dlm Porsche pun org tak pelik dah sekarang.

Kahkahkah!


6 comments:

  1. 0=rasuah disuruh undi 71=rasuah.....hehe,dunia dah nak terbalik. bila pendakwaan najib rasuah SRC-LINK,maka nama2 sipenerima duit najib akan dihebahkan termasuk porshe,taki-merz mata belalang,khairuddin audiq7,mat cia beduh.....lobai 2juta diserawak....lobai hadi MENIKUS JERR,di parlimen! SONYAP JERR.

    ReplyDelete
  2. Dahi berkerut pasal terpaksa cakap yang dia sendiri tak suka nak cakap...tak gitu LL?

    ReplyDelete
  3. Orang pas pis pus tersontot bila tengok poster tu. Dulu masa pru bersepah poster tu. Merata rata.

    So kalau dah tinggal antara bn atau ph. Maka senang je jawapannye ye dak pas pis pus?

    ReplyDelete
  4. orang pakatan haprak kaki penipu kaki rasuah

    ReplyDelete
  5. Orang Pas yang hantar gambar kempen Pas itu dalam group sosial sudah tidak lagi mahu komen politik. Sekarang hanya share gambar bola sepak atau makanan dia melantak tanpa GST. Kalau tanya bab Pas Sungai Kandis hanya tinggal tick biru tanda sudah baca.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.