Wednesday, July 18, 2018

Usahasama PAS-Madey: Projek Kereta Nasionsal ke-2

Madu tualang power! Click here



Bukan sekadar kereta nasional kedua, kalau Madey mintak tolong buat helicopter pun boleh.

Nak buat kapal selam pun boleh.

Kahkahkah!!




Nak tolong buat replika jet pergi Marikh pun tak ada masalah punya.

Asalkan supply kain, kertas & buluh sentiasa cukup.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

8 comments:

  1. kah kah kah..PAS dah jadi Maharaja....Maharaja Lawak daaa...

    ReplyDelete
  2. Celaka punye lawak. Kahkah

    ReplyDelete
  3. gampang ,jilake, hampeh punya libang libu. ..kah. ka.. ka..kah

    ReplyDelete
  4. awat tak letak gambar kereta kebal pas?

    ReplyDelete
  5. Dulu masa tun m keluar umno.. terumbang ambing..PH buat landasan utk tun m. Masuk PH..parti pak lebai bukan buat landasan.. memperlekehkan tun M adalah.skg apa yg parti pak lebai boleh buat. Kunjungan tuang presiden melawat tun M selepas pru 14 tu. sebenarnya menjatuhkan maruah tuang presiden..politik2.. maruah2..
    2 benda asing. Walau pun parti pak lebai menang di ktan dan tganu.. tp rakyat malaysia tak terbuka mata.. sbb rakyat malaysia..asyik nak mengintai je menteri pertahanan yg baru..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku setuju pas buat kereta, heli dan kapal selam mcm tu utk digunakan di kelantan dan tganu. kah kah kah

      Delete
  6. waduh sedap sungguh si naim mengata orang beruk.. mcm pemimpin dia jugak. Biasanya orang yg berperangai binatang memang suka mengata orang binatang tak gitu naim beruk makye.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.