Monday, July 23, 2018

Seruan ABAH Bergema

Madu tualang power! Click here


Seruan ABAH telah bermula.

Dimulakan oleh tak lain tak bukan bekas ahli parlimen Temerloh yg takut bertanding di Temerloh kemudian lari ke Indera Mahkotei yg dirasakan boleh menang tapi kantoi jugak.

Kahkahkah!

Bagi la bekas MP ni bertanding di Kubang Kerian. Bachok pun OK. Kota Bharu pun OK.

Apa pasal hantar ke Indera Mahkotei? 

Kahkahkah!

Seruan ABAH ni mcm reverse psycho la. Mcm ada yg tersurat bersarat la.

Kahkahkah!

Chief belah sana dah makan tanah, chief belah sini pulak sampai bila nak junjung langit. Kannn?

Desas-desus dari sumber yg tidak boleh dipercayai langsung ada menyatakan makna ABAH ialah Asal Bukan Abdul Hadi.

Tak gitu ke Dol?

Kahkahkah!
Kahkahkah!

12 comments:

  1. apa masalahnya jika ahli-ahli PAS mengundi UMNO? PH dah kecut perut ke?
    Jangan mimpilah Anwar Ibrahim nak jadi PM selagi Mahathir ada. Mahathir memang pakar dlm sepakterajang dalam polotik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xda lah kecut perut tp pelik kan pas beria2 lawan umno tetiba sokong umno walau tau umno perompak besar.X jadi kapir ke kalo sokong umno nt.kahkahkah..kami ph xda masalah anwar ke azmin ke jd pm yg penting bukan zahid atau pak aji hadi.kahkahkah

      Delete
    2. pak lebai dh lame pn masuk geng penyamun cume malaun jer xtau maklumlah lemban .. kah kah

      Delete
  2. Tuhan nak tunjuk kelemahan dan kebusukan pas. Secara tak sengaja ABAH dah bertukar menjadi ASAL BUKAN ABDUL HADI. Nampak macam remeh tapi mempunyai kesan yang sangat besar.

    ReplyDelete
  3. ABAH KAU..

    ASAL BUKAN ABDUL HADI KAKI AMPU UMNO

    ReplyDelete
  4. Kalau bergabung dgn ph dulu...tghh dah jadi menteri kot... sekarang parti nyamuk dah mengamuk....hihihi

    ReplyDelete
  5. ABAH mu la.... habaq kat dia

    ReplyDelete
  6. kepala bana abah ko laa... Tantawi

    ReplyDelete
  7. ABAHANG la tontontv...Asal Bukan Abdul Hadi Awang, Najib & Gerombolan...

    ReplyDelete
  8. Kah kah kah kah kah
    kah kah kah kah kah
    kah kah kah kah kah
    kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
  9. Parti nyamuk dah banyak jadi menteri dan timbalan menteri di persekutuan. Silapnya PAS terlalu ego tidak mahu bergabung dgn parti pembankang lain ketika itu hanya kerana ahli parti nyamuk ada kat situ.
    Kini PAS terdesak utk mempamirkan dendamnya hingga membawa penyokongmya utk membantu parti yg dulu musuh tradisinya, sungguh PAS tidak ada pendirian nampaknya.
    Terfikir kalau Hadi Awang jadi PM, Malaysia pasti jadi kelam kabut dan kecoh dan mundur ke belakang.. syukur Alhamdulillah, itu tidak terjadi.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.