Wednesday, July 25, 2018

Ramasamy LTTE Boleh Terus Main Pistol Air

Madu tualang power! Click here


Madey telah memutuskan Zakir Naik tidak akan dihantar ke India. Kerajaan India sendiri tidak kalut, yg huru-hara CM 2 Penang, Ramasamy. Ramasamy LTTE.

Mungkin Madey berbuat begitu utk political mileage bagi dirinya atau memang atas dasar kasih sayang sesama Muslim.

Tak tahulah berapa lama Madey nak pegang Zakir Naik. Madey ni  pun bukan boleh kira sangat.

Kahkahkah!

Zakir Naik ni pun dia punya auta boleh tahan. Tapi untuk kita menghantar dia ke kandang buaya, tak syiok la. Kan?

Lagi pun Zakir Naik bukannya angkat AK47 bunuh orang.

A tit for tat, an eye for an eye, surely the world will go blind.


2 comments:

  1. ramasamy ni dari dulu lagi ada kaitan dgn ltte tapi tak ada tindakan.adakah pihak berkuasa tutup mata sebab ada kabar yg MIC melidungi mereka.dalam kes ini semua india MIC,PKR,DAP,PPP dan entah apa2 kumpulan bersatu utk halau ZN termasuk dua blogger satu mamak satu melayu.walaupun mereka tahu yang ltte kumpulan pengganas.
    masa thaipusam dulu dulu ramai ltte masuk malaysia dan menghilangkan diri.
    tiba tiba muncul org taada kp/sijil lahir,konon ibu bapa tak daftar sebab taada pelajaran.
    harap pihak polis imegresen sprm kdn dan apa saja agensi ambil tindakan.jgn biarkan pengganas jadi raja.
    jgn harap org politik.org politik hanya fikir kerusi mereka tak akan peduli hal negara.

    ReplyDelete
  2. LTTE ni hapa..yg aku tau LTE je pasai nampak kat enpon masa online internet..kahkahkah

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.