Monday, July 30, 2018

Rafizi Boleh Kembali Ke Invoke, Sedangkan Azmin?

Madu tualang power! Click here



Rafizi akan tetap selamanya dikenang atas pendedahan demi pendedahan panasnya.

Lebai2 dari parti pak lebai pun pasti terkenang bagaimana mereka mengusung Rafizi keluar masuk kampung utk berceramah bab lembu Syahrizat.

Tak sedikit lebai yg jadi YB akibat tempias pendedahan Rafizi.

Azmin pula akan tetap dikenang selagi kukuh berdirinya Penjara Sg Buluh kerana, Azmin pernah bernawaitu utk merobohkan Penjara Sg Buluh demi presidennya.

Usahkan Penjara Sg Buluh, pasir Sungai Langat pun dah hampir langsai.

Kahkahkah!

Pemilihan PKR tidak brp lama lagi.

Samada Rafizi tergolek atau Azmin makan tanah.

Jgn gusarkan Rafizi, kalau tergolek dia akan reti bangun, kesat2 bontot dan masuk kontena Invokenya.

Azmin kalau makan tanah, dia nak menyorok dlm rumah sapa?

Pun jgn risau, tau lah dia lari masuk bawah kelangkang bapak angkat dia Madey, pengerusi PPBM.

Sapa pun tak akan pergi menadah dgn HAMNO, yg gatal tak tentu hala dgn HAMNO sekarang cuma lebai-lebai.

Kahkahkah!

9 comments:

  1. Rafizi sanggup hilg jwtn naik turun mahkamah masuk keluar lokap demi mdedahkn kezaliman bnumno, azmin buat apa?

    ReplyDelete
  2. Kena buat kajian tu kenapa lebai2 yg dimaksudkan, gatal tak tentu punca...

    ReplyDelete
  3. Azmin bakal potong mat nuar jd pm.drp kome gaduh2 baik bg hadi ajee jd PM.kahkahakh

    ReplyDelete
  4. kah kah kah....hanya geng lebai yang stim unta miang terhadap hamno....

    Apa pun pertembungan Rafizi-Azmin jika terjadi amatlah menarik. Ini baru betul lawan secara anak jantan. Semua ahli PKR boleh mengundi. Bukan mcm satu parti suci dalam lumpur tu...pakai senarai cai yang sudah dijampi serapah chiep lebai kah kah kah

    ReplyDelete
  5. Mana pegi chip lebai eh ?, lama benor tak nampak.. masih frust menonggeng tak dapat jadi king maker ke haha.

    ReplyDelete
  6. Nampaknya pertembungan rafizi dgn azmin..sama pertembungan anuar dgn ghafar baba..segala2 rentak.,silat,tomoi keluar.. dah nak hari pemilihan akan ada yg tarik diri...kita tunggu dan lihat je..

    ReplyDelete
  7. Rafizi lagi baik utk rakyat malaysia.sanggup masuk penjara demi rakyat.azmin banyak main cara selamat.tak berapa bagus nak lawan sama anwar ibrahim.kena ingat.kesusahan keluarga anwar adalah kesenangan keluarga azmin.ingat jasa orang lain.sama juga dgn tun mahathir.pecat mana2 parasit yg ingin menghuruharakan malaysia dan jangan sailang anwar ibrahim.

    ReplyDelete
  8. Baru aku tau Langau nii ada 2 spesis..
    Langau R Type ngan Langau A Type..
    Langau R Type jenis yg gebu..

    ReplyDelete
  9. Encik rafizi ke invoke encik azmin boleh mengelamun dgn umi hafilda azwan min tepuk amai amai belalang kupu kupu di ouklifeclub bukit antarabangsa

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.