Tuesday, July 17, 2018

Lebai Kena Sumpahan Kera

Madu tualang power! Click here



Banyak kali telah ditulis bahawa, 'There are no eternal allies & no eternal foes in politics. There are only interest'.

Sekarang HAMNO dok kalut sebab Khairi & Anifah tidak join sama upacara berarak keluar secara bodoh HAMNO yg disertai PAS, tunjuk perasaan tidak setuju perlantikkan speaker baru parlimen.

Khairi & Anifah tahu semua ni kerja bahalol. Sebab geng tu kompom masuk balik angkat sumpah jd ahli parlimen. Tak angkat sumpah maknanya bukan ahli parlimen. Nanti gaji elaun tara masyuuuuuuk...

Geng pasu bunga yg tak tahu hujung, batang & pangkal pun buat2 biol jugaklah keluar Dewan.

Kahkahkah!

Telah terbukti betapa biolnya mereka, jgn ingat sarban 5 kilo boleh kalis biol, yg bersarban 5 kilo itu lah juga terbongkok2 mengangkat sumpah depan PANyamuk@PANdap.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

8 comments:

  1. Fulus bro...fulus...nanti tak masyuk fulus... habis adinda mengamuk semua....

    ReplyDelete
  2. Zikir petang petang...
    Malaun malaun malaun ...33x
    Alaun aluan aluan ............33x
    Laun laun laun..................33x
    Aun aun aun .....................33x
    Un un un ..........................33x

    ReplyDelete
  3. PM kita asai keturunan mana yaa.?
    Lombok kah...
    Sulu kah
    Patani kah ...
    Nagara Kling kah....

    ReplyDelete
  4. Main politik sebab nak cari makan jer.Org kg.penoreh getah lebih mulia drp depa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalu dah benci ...
      Orang sedekah kau tuduh beri rasuah...
      dah dah nyalak tuuu..
      September nii ada hadiah istimewa dari PM...
      Tungguuuuuu....

      Delete
  5. Hadi Awang pun mengadap nak sumpah jawatan depan Jebon. Kalau tidak bini 3 nak makan apa? Lebai perut dan bawah perut juga. Kalau ikut prinsip perjuangan Jebon konon nyamuk dan mayat mati dah lama tapi tak ditanam.

    ReplyDelete
  6. Sila DUDUK
    Jangan KENCING...

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.