Monday, July 30, 2018

Kula Buat2 Lupa Pesanan Datuk Nenek

Madu tualang power! Click here



Keling Kula bukan sebarang keling. Dia keling pandai. Keling sekolah tinggi. Seorang lawyer.

Terbaru, keling Kula telah bersyarah Tanah Melayu ini asalnya tok nenek India dia yg punya. 

Dia bersandarkan penemuan candi di Lembah Bujang, Kedah.

Mungkin sebelum bersyarah, keling Kula pekena todi dulu 3-4 jug, itu pasallah dia kata 2500 tahun dulu ini Malaya, India yg punya.

Bagi seorang keling yg diangkat menjadi ahli parlimen & dilantik menjadi menteri, amat tidak wajar bagi keling ini menuturkan ayat2 yg menyentuh sensitiviti org Melayu.

Keling Kula sedia maklum, Benua Keling itulah kepunyaan keling2 sedunia spt mana Tanah Melayu kepunyaan Melayu.

Keling Kula sedia maklum isu ini amat panas & juga dia sedia maklum dia sedang bermain api.

Apa motif Kula?

Mungkin;

1. Keling Kula cuba jadi juara mcm dlm filem Tamil.

2. Keling Kula tgk tara sapa usik satu lagi keling Ramasamy.

3. Keling Kula pun turut sakit ari-ari kerana Zakir Naik masih lepas bebas di Msia.

4. Keling Kula nak try test urat saraf Melayu samada masih berfungsi atau tidak. Kuat sangat berTongkat Ali.

Kahkahkah!

Bagaimana pun, setakat posting ini ditulis, Kula telah pun mengeluarkan kenyataan permohonan maaf.

Pernah dengar istilah, "gempaq Keling?"

6 comments:

  1. pemilik tanah2 kat bumi baru je gegar sikit Tanah Lombok semalam..... tak reti2 lagi nak sedar ke memasing....

    ReplyDelete
  2. Org mcm kula ni xlayak jd menteri lah..sama mcm menteri perpaduan apa kejadahnya hindraf punya perkauman dilantik menteri perpaduan.. Dpm bijak2 pelik jugak madey punya percaturan...

    ReplyDelete
  3. Minta maaf cuma taqiyyah. Mereka menunggu dan mencari peluang.

    ReplyDelete
  4. Lalalalalala....keh keh keh, berapa juta kaum india kt malaysia...kaum minoriti tapi parti pelbagai, kesimpulannya main isu kaum, agama bla nk kelihatan jaga kaum masing2..

    ReplyDelete
  5. Lalalalalala....keh keh keh, berapa juta kaum india kt malaysia...kaum minoriti tapi parti pelbagai, kesimpulannya main isu kaum, agama bla nk kelihatan jaga kaum masing2..

    ReplyDelete
  6. Di tempat ambe, GEMPAQ KELING tk de, yg ada ialah GERTAK KELING.... Disebut rretok keling!!

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.