Thursday, July 12, 2018

Kos Menangkap Jamal Jamban

Madu tualang power! Click here

Di bawah ini diperturunkan screenshot satu posting di Facebook.

Akibat kealpaan kita menangani sempadan negara, Jamal Jamban lepas lolos ke Indonesia.

Namun atas kerjasama pihak berkuasa Indonesia, Jamal Jamban berjaya diberkas dan telah pun dihantar kembali ke Malaysia utk menikmati cara hidup Penjara Sg Buluh.

Pun begitu, penangkapan Jamal Jamban ada harganya.

Harganya mahal. RM90, 000-00.

Kemudian Jamal Jamban didenda RM400-00. Tunaaaai...

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Dgn Jamal Jamban pun kita dikelepet atas, bawah, depan & belakang.

Kahkahkah!



Kalau macam ni Dol, mcm mana nak bawak balik Jho Low?

Kena panggil bomoh buah kelapa la nampak gayanya, jimat sikit.

Kahkahkah!

5 comments:

  1. Libanglibu kalau senyap punya lah lama..sekali update punya lah byk memancot mancot spt baru lepas nyabun.kahkahkahkah...

    ReplyDelete
  2. Patut batal je kerakyatan dia, biar dia jadi pati kat indon.

    ReplyDelete
  3. Naik kapalterbang free, sampai malaysia terus hantr ke sg buluh...mkn free...

    ReplyDelete
  4. patutnya biar dia jadi pelarian kat sana biar dia rasa.....
    bekukan akaunnya 2-3thn biarkan dia bergentanyangan tak jejak tanah

    ReplyDelete
  5. Satu perniagaan yg amat merugikan dan bodoh sekali

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.