Sunday, July 1, 2018

Jamal Jamban Memang Champion

Madu tualang power! Click here



Memang telah tertulis gamaknya, bahawa parti ketuanan Melayu in akan terus dikepalai bukan Melayu.

Baru2 ini dipemilihannya, HAMNO sekali lagi menolak utk dipimpin seorang anak raja Melayu.

Bahkan calon itu dipelangkong dgn undi paling ciput.

Kahkahkah!

Selepas Siam, Turki, Bugis, Yemen Kerala, Arab Bau2 Bacang, Bugis & terkini mereka mengangkat Wak Ponogoro!!

Kahkahkah!

Wak Ponorogo inilah yg akan dibantu Kepala Pemuda yg kalah bertanding PRU.

Kahkahkah!

Juga akan dibantu Puteri Bunian yg sebelum ini pernah menjelmakan diri dikejadian kebakaran seraya menghadiahkan mangsa sebuah basikal.

Basikal.

Kahkahkah!

Paling best, paling best, Jamal Jamban yg sedang berada dialam ghaib, mengemukakan pencalonan secara ghaib & sekarang sedang merayakan kemenangan bersama-sama geng ghaib barunya.

Kahkahkah!

Itu belum cerita Papagomo pun boleh menang. Punya la senang nak menang.

Rugi ya amat rugi Saiful Baukari tak bertanding. Kalau dia tunjuk beg plastik merah, Wak Ponorogo pun boleh tarik diri.

Kahkahkah!
Kahkahkah!


10 comments:

  1. Bertapa bengong nya lembu2 amno sg Besar.......jamal yg lari dr undang2 pun boleh menang, memang rosak sangat2 hameno ini.

    ReplyDelete
  2. Wikipedia: Etnik Melayu sebuah kaum atau suku yang merupakan penduduk asal Asia Tenggara berketurunab Austronesia..
    Bermaksud:
    Jawa banjar siam bugis rawa minang batak dan seumpamanya adalah MELAYU..
    Mamak KARALA bukan MELAYU ... kecuali yang sekor tuuu.. atas kepakaran membelit maka beliau digolongkan sekali sebagai MELAYU sub-golong MELAYU BANGSAT..

    ReplyDelete
  3. Lawan undang undang baru jadi HERO..

    ReplyDelete
  4. itu je le level pemikiran orang2 hamno
    seedy tol...

    ReplyDelete
  5. #boleyjalan
    #boleymampus

    ReplyDelete
  6. Antara lembu amno ngan lembu PH...
    Yang mana lebih BENGONG..

    ReplyDelete
  7. Elok sgt tu biar terus mcmtu mmg xkan menang pru akan dtg...ini sedikit sebanyak rahmat utk ph supaya akan menang lg besar pru/prk akan datang....

    ReplyDelete
  8. Yang baru dipilih ni cuba tengok dari mana deme dapat duit untuk tanggung anak bini dan diri sendiri.Apa kojenya ?

    Makan pencen ker?
    Koje kerajaan ker?
    Bawak teksi ker?
    Merompak ker?
    Melanun ker?
    Ahli kongsi gelap ker?
    Meghancuk je ker kojenye?

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.