Monday, July 23, 2018

Dosa Besar PH

Madu tualang power! Click here


Kaji jgn tak kaji. Tubuhkan AJKKKK kemudian buat meeting, kemudian meeting, meeting lagi, karipap, dpt teh tarik, mee hoon goreng pun ada.  Panggil tauke kambing golek, panggil tauke briyani.

Sedangkan dihujung kajian ini nanti, semua Lebai Banahead ini tahu, PAS melungkup kerana 25% Melayu Pantai Barat berubah naik angin kpd PAS. Itu baru 25% Dol..

PAS kekal di Pantai Timur pula kerana 75% masih percaya drpd dpt kpd HAMNO baik biar lantak kpd PAS.

PAS di bawah ABAH (Asal Bukan Abdul Hadi) sekarang ini umpama seekor singa jantan yg tak bertaring.

Usahkan taring, segala bulu pun udah habis luruh.

Kahkahkah!

PAS bukan lagi ingin menaikkan PAS, tapi cuba memenangkan HAMNO.

Nampak sangat PH telah berbuat satu dosa besar.

Dosa besar PH ialah menjatuhkan Tuan Haji Sohibussamahah Al Fadil Khalifah Najib Razak.

Ini yg PAS marah sangat.

Kahkahkah!
Kahkahkah!




9 comments:

  1. masa pru lepas, tanding 157 kerusi, menang hanya 18. mana dpt duit? pas hilang deposit hampir (kalau tak silap) rm580K. byk duit pas..?

    la ni buat tabung utk saman dilondon. mana pergi duit deposit yg dpt balik tu?

    strategi pas hanya nak huru hara kan PH. itu shj.

    harap cepat2 siasat 1MDB. nak tau duit yg umno beri pada pas tu berapa byk. duit rakyat tu...

    ReplyDelete
  2. Satu lawan satu konon. Punyanya dengki krn PH ada Amanah. Perjuangan islam kepala bapak. Islam pas adalah islam pas SAHAJA, bukan islam Rasulullah saw

    ReplyDelete
  3. ABAH KAU

    Asalkan Bukan Abdul Hadi Kaki Ampu Umno

    ReplyDelete
  4. ado ado ajo ko lubang lebu
    kih..kih..kih

    ReplyDelete
  5. Manipesto PAS dah laksana ke belom? Saje nak tanya. Aku bukan pengundi PAS pon...

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.