Wednesday, July 4, 2018

2 Keping Gambor Najib Utk Dibuat Kenangan

Madu tualang power! Click here



Hari ini dlm sejarah negara kita yg mana bekas PM telah dihadapkan ke mahkamah atas tuduhan salah laku.

Ikat jamin sahaja RM4 juta. Bukan kecik anak.

Walaupun dah bertahun berbuih mulut mendoakan Najib masuk jel, sebenarnya ramai jugak rakyat Msia yg tak sampai hati tgk bekas PM jadi begini. Sedey. Tssk..tssk..iskk.

Alangkah bagusnya kalau Si Katik Anak Badak itu yg menghadapi pertuduhan di mahkamah?

Biar dia berpampers tiap hari disoal Tommy Thomas.

Kahkahkah!

Gambar dibawah itu pula dicedok dari FB Chegu Bard & sekilas pandang, mcm Najib sedang mengadap tok bomoh.

Bersangka baiklah, ini majlis cukur jambul la Dol.

Kahkahkah!

11 comments:

  1. Ada lg yg percaya tok moh.... Knp tak buat tahlil saja. kahkahkah

    ReplyDelete
  2. Hukum alam dah sampai...tanggunjawab perlu dilaksanakan dan bukan dikhianati. Kita lihat dan tunggu lagi sapa yang terlibat...

    ReplyDelete
  3. Mandi bunge kome....
    aje yang tumpor
    Kah,kah,kah....

    ReplyDelete
  4. Salah tu tuan.tu gambar najib sedang bertahnik .kahkahkah .tunggu hadi sampai mengetui program tahnik.kahkahkah

    ReplyDelete
  5. kita nak tengok
    bila pulak pm yang ditnagkap adalah dari perti pemerintah sendiri
    kalau kerajaang pati pakatan tnagkap bekas pm pati lain itu biasa saja
    ada berani ka itu ketua ketua jabatan
    jalanlkan amanah jawatan?????
    kalau tak berani jauh lagi lah keadilan ynag diharapkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak tengok hadi & nik abduh pakai baju orange...hehehe....SD report di uk sure kantoi! kena buat tabung sejahtera!

      Delete
    2. Zahid bohong, ada umno buat apa2
      Nik abduh bohong, ada pas buat apa2
      Apa hukum bohong dlm islam?

      Delete
  6. Makhluk ghoib mana duduk belakang Najib tu? Pendamping ke saka oi? Putih semacam je. Meremang tengok. HAHAHA.

    ReplyDelete
  7. Dia baru OKT,ma..belum didapati bersalah oleh mahkamah..kita tunggu ya.yah sah sekarang kita telah dijajah oleh ideologi kan,,sebelum merdeka diorang ni bukan rakyat tanah melayu malaysia merdeka mereka jadi msian sekarang jadi menteri siapa lagi ma..DAP cina .Msia next sgapore udah beres

    ReplyDelete
  8. Gambar whatsapp yang aku dpt... gambar rosmah tu tak di gelapkan.. boleh agak apa yg ada dlm hati adik beradik najib bila wajah rosmah bertambah hari bertambah kelam...najib berbuka puasa dgn toh puan rahah pun rosmah takde .rasa gambar yg aku dpt.. wajah rosmah yg paling teruk dr gambar2 sejak najib kalah pru..

    ReplyDelete
  9. sekarang aku baru perasa kenapa madir lantik thomas jd peguam negara yg akan belasah najib dlm mahkamah...Nampak macam nak belasah najib tp bila perhalusi sebenarnya madir macam nak selamatkan najib pasal seandainya najib berkeras minta thomas guna bahasa melayu jawabnya pasti akan terkeluar hujah2 tersasul..silap skit statement dah boleh gugur segala pertuduhan...game over

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.