Monday, June 4, 2018

Zul Nordin Calon Peguam Negara

Madu tualang power! Click here


Masalah baru ini timbul bila Madey ingin melantik bukan Melayu sebagai Peguam Negara yg baru sedangkan sebelum ini jawatan itu tradisinya disandang org Melayu sejak turun temurun.

Madey mungkin berpendapat calonnya itu terbaek dalam pendakwaan Najib & the gang satu hari nanti, tapi ada sekelompok Melayu yg berasa jawatan itu hakmilik bumiputera Melayu Islam sampai kiamat.

Yg tak bersunat & kepala yahanu masih berkulop, tak layak.

Kahkahkah!

Kelompok ini mungkin risau Peguam Megara yg berkulop akan mengganggu adat istiadat Melayu. Mereka amat bimbang org Melayu tidak lagi dibenarkan bersunat.

Kahkahkah!

Dapat Peguam Negara pak turut pun tak apa asalkan jgn ganggu hak kami utk tidak berkulop!

Kahkahkah!

Kalau dah susah sgt nak cari calon, itu tak boleh, ini tak boleh, panggil Zul Nordin je la.

Kompom Najib & the gang tak boleh lepas dibelit Zul Nordin.

Kahkahkah!

11 comments:

  1. Bhai LL...

    Gua amat stuju skali... hahaha

    ReplyDelete
  2. Kalau nama Zul Nordin disebut....di ulangi sekali lagi DISEBUT untuk dilantik sebagai calun Peguam Negara, saya merayu agar segala pakar sakit jiwa dan segala pawang bomoh yang handal dihantar untuk mengubati orang yg membuat cadangan tersebut.....sah ada wayar yang putus atau dirasuk hantu jembalang yg membuatkan si pencadang tersebut sudah tidak siuman.....kah kah kah

    ReplyDelete
  3. Zul Nordin....? Bole ka orang tak cukup akal jadi Peguam Negara ni?

    ReplyDelete
  4. Saya cadangkan Ahmad Maslan....pointer dia 3.85..... atau Hassan Malik pun ok juga.... tapi rasa- rasanya lebih afdal dan bergeliga adalah Nik Amar Al Doremon....

    ReplyDelete
  5. Apa dah jd dgn peguam2 islam? Zul nordin? Baik lantik zamihan....haha
    Tak ada peguam kanan islam yg berintegriti, adil spt diterang hadis dan incorruptible? Hanipa tak cukup kanan ka?

    ReplyDelete
  6. Najib nak guna last straw supaya dia terlepas daripada hukuman berat. Pengkhianat Negara wokk. Curi duit Negara. Beg, duit, harta berkoyan-koyan, berlori-lori.

    Oi Najib kau nak Peguam Negara yang mana satu dol? HAHAHA. Beriman macam Zul Nordin ke beriman macam Hadi Awang? Cer citer. Cer citer.

    ReplyDelete
  7. " berdasor kang pengalamang ambe,hak yang berkulop ni dok licin. tersangkut2. sakik. cube tengok macang hak najib. licin. bau pong ok. kalu hok ade bering tu lagi molek.ambe akang sokong" - cip lebai

    ReplyDelete
  8. Kah kah kah hang LL awat kelolo sangat..
    Yg lain aku tak kisah tapi tang Zul nodin jadi AG aku takleh tahan, kena terjun sungai......hehehe

    ReplyDelete
  9. sy mnyokong penuh zul nordin jadi peguam negara kelantan atau terengganu malah wajib dilantik sebagai.peguam agung PaS..

    ReplyDelete
  10. sy mnyokong penuh zul nordin jadi peguam negara kelantan atau terengganu malah wajib dilantik sebagai.peguam agung PaS..

    ReplyDelete
  11. Cmne ll blh teringat zul nordin nih..nama zul nordin lama dah xmuncul mcm dh pupus dh makluk jenis nih.ternyata tinggi sungguh ilmu mantiq tuan lg.kahkahkah

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.