Thursday, June 7, 2018

Lebai Dan Permasalahan Air Menurut Perspektif Mohd Amar TMB Kelantan

Madu tualang power! Click here


Allahyarham Nik Aziz pernah berkata pintunya dibuka utk SPRM 24 jam sehari. Ini dituturnya pada 25/4/2012.

Sekarang Mohd Amar dah lain bunyi.

Menurutnya, adalah lebih afdhol audit dalaman shj yg meneliti Air Kelantan Sdn Bhd. SPRM tak payah susah2.

Ini bab air Dol. Bab air Kelantan.

Kahkahkah!

Bab air, Kelantan memang champion.

Kahkahkah!!

Kelantan ialah negeri yg mendapat kurniaan air yg mewah. Pantainya memberi air masin sejak zaman dinosour.

Hutan gondolnya memberi air banjir di zaman Najib Pink Colour.

Dan sejak zaman berzaman sesetengah Lebai dikurniakan air berlebih-lebihan utk berbini 3-4 org.

Kahkahkah!

8 comments:

  1. Deme kira nak beghancuk jer.Aje ngancuk wak betoi

    ReplyDelete
  2. kahkahkah........

    ReplyDelete
  3. Dapat sambung kontrak perintah Kelantan lagi 5 tahun... boleh agih air berlebihan ke lubang-lubang paip yang baru. Masyuk Lebai. HAHAHA!

    ReplyDelete
  4. Artikal ni masuk kat malaysiakini.. beratus org komen..rasa takde seorg pun yg menyokong.. yang maki dan di carut adalah..sebenar takkan lah takde pimpinan pas yg nak menasihatkan nik amar ni.. apa yg keluar dr mulut.. rasanya takde nilai. Rasa dlm seminggu mesti dia kan keluarkan satu atau dua kenyataan pendek akal..amat memalukan sebagai naib presiden parti pak lebai..
    Nak gak tunggu komen2 dr walaun2 akan pendek juga kat blog ni....

    ReplyDelete
  5. kuangajo.. haha

    ReplyDelete
  6. Kalo paklebai le komen mesti cirit birit mulut bak kata hadi.hahaha

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.