Sunday, June 24, 2018

Lalang Bani Israel di Bagan Serai, Perak

Madu tualang power! Click here


MP lalang ini cuma menang majoriti 172 undi di Bagan Serai.

Menang pun berlawan dgn calon wanita payung terjun dari PAS yg asalnya bakal dicalonkan di DUN Selinsing, Perak.

Tapi disebabkan Al Maulana sohibussamahah Al Kastami pun teringin bertanding di situ, maka calon wanita itu diterjunkan di Bagan Serai.

Itu pun terkancing gigi jugaklah Noor Azmi nak menang. Kira jumlah undi sampai 18 kali pun baru menang 172 undi.

Org HAMNO sendiri pun stress tgk muka dia ni.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Al fadil Dr Noor Azmi ini memang champion. Champion bab menjilat.

Kahkahkah!

Licin Najib dijilatnya dlm bab GST. Dlm bab GST, Al fadil Dr Noor Azmi cuma ranking bawah Mat Maslan.

Itu pun sebab dia tak declare CGPA.

Kahkahkah!

Chief Lebai pun licin botak habis dijilatnya dlm bab Arr-you-you Tree-pai-pie.

Kahkahkah!

Beginilah Dol,

Di Bagan Serai yg majoriti penduduknya bersawah padi, lalang adalah satu masalah kpd bendang mereka.

Lalang subur gemuk2 menghisap baja, sedangkan padi kurus kering tak dapat khasiat.

Mereka ada satu istilah utk lalang-lalang yg jenis degil disembur racun makin subur, direndam dalam tong racun pun tak mati-mati.

Lalang species ini digelar Lalang Bani Israel.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

11 comments:

  1. Jgnla kasi die masuk ph. Jd penyokong ph je sudah nt ph pun kurus kering kene hisap lalang Isreal nih..

    ReplyDelete
  2. Tu pun ada gak yang puji dengan tindak mamat ni...aku pun berharap gak ph lebih2 lagi parti bersatu yg kononnya mamat ni nak jadi ahli...Jangan sampai mamat ni jadi musuh dalam selimut...duri dalam daging...api dalam sekam...gunting dalam lipatan...Adakah ketua2 parti Harapan masih berbulan madu...Bla bla bla....

    ReplyDelete
  3. PARASIT TIDAK DIPERLUKAN OLEH PH. INGAT TU...

    ReplyDelete
  4. Pejuang rakyat - melopat ke PH
    Pengkhianat rakyat - melompat ke BN

    Bangsat nyer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia tak nak lompat ke pas. Takut kena baiah talak 3 bini

      Delete
  5. BANGSAT BANGSAT BANGSAT

    ReplyDelete
  6. Bangsat melopat ke bani bangsat..
    Kena dah tuuu..

    ReplyDelete
  7. Bagsat bangsat bangsat

    ReplyDelete
  8. kadang2 pemimpin PH ni husnuzon sangat...
    bersangka baik pon agak2lah...
    boleh terima tapi dok tepi... tengok je xyah dok bagi jawatan plak kat deme nih

    ReplyDelete
  9. Harap pimpinan ph bertindak bijak menangani orang2 sebegini..ramai lagi akan bertindak mcmni..harap jgn ph terima bulat2...orang2 mcmni asingkan ke bahagian kuarantin 10 tahun baru blh jadi ahli ph.kahkahkah

    ReplyDelete
  10. Yang MELOMPAT dan Yang MENERIMA sama jer BANGSAT nyer...
    Bangsat bangsat bangsat

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.