Tuesday, June 26, 2018

Kera & Lotong Pun Tau Malu

Madu tualang power! Click here


Jgn ambk pot org main api ka, main guli ke atau main telur sendiri.

Jgn sebuk. Buat je kerja sendiri.

Malu la sikit kat kera & lotong, yg awak & the gang dulu dikucai dikacau main taik dek Arul Kanda, apa kes?

Kahkahkah!
Kahkahkah!

17 comments:

  1. Ingatkan dia nak suruh Guan Eng guna bahasa arab kpd surat khabor Cina....kalau tu baru lah ngang Abu samahah mat monggol.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh Jalan Boleh Mampus..
      Merapu kuat..

      Delete
  2. Ada lagi jenis yang asal boleh cakap aje nak cakap...tak ada kena mengena pun dengan PAS. Urus aje Kelantan dan Terengganu tu baik...

    ReplyDelete
  3. adus malu malu malu....geng GILA MEROYAN saja yg tak tahu malu...kutuk Tun M kaw kaw, last-last sekali pakat2 gi sembah !

    ReplyDelete
  4. Kahkahkah!
    Kahkahkah!
    dorang ni memang lawak....
    cakap bahasa lain je dah meroyan... dah rasa melayu tergugat... hati mcm @#$%

    ReplyDelete
  5. Aku tak boleh bayang sidang perlimen yg akan dtg ni.kes ruu 355...puak parti pak lebai mesti suruh bentang dan bahaskan. Sah2 yang akan memjawab bila parti pak lebai usul..khalid samad.. mujahid. Dan MP sepang..dulu masa bn pegang perlimen..tuang presiden minta tangguh..khalid samad beriya2 suruh bentang dan bahas. Azlina mcm pakat je dgn tuang presiden minta tanggu..boleh agak kata2 khalid samad bila puak2 parti pak lebai buka usul. Bagaimana sikap puak2 parti pak lebai..4 kali kena kencing dgn umno di perlimen..last bila PH pegang perlimen senang suruh bentang...dpt tak parti pak lebai menjawab..kata khalid samad, mujahid dan MP sepang.. kita tunggu dan lihat je...

    ReplyDelete
  6. hasil rompakan lanun bugis boleh lunaskan hutang negeri Kelantan. sbb itulah pas gila2 sokong bijan...

    ReplyDelete
  7. orang melayu cepat sangat sensitif.bila tak guna bahasa melayu,kata tak ikut perlembagaan lah bagai.bila cakap bahasa orang puteh kenapa tak disoal?patutnya jadikan hal ini satu cabaran supaya orang melayu belajar bahasa cina atau india dan tidak hanya tahu cakap bahasa bangsa sendiri sahaja.

    ReplyDelete
  8. mana pi Mat Teran senyap jar. Dulu bukan main lagi kutuk PAS sikit maka naik la bunyi "kesian ibu hampa yang meneran masa melahirkan hampa " macamla emak dia tak meneran.

    ReplyDelete
  9. Teman ghase lepah ni guan eng kena guna bahasa arab baru la org pas suka..ckpla ana ente ahlan wasahlan ke asalkan bunyi arab. Pemakaian pun kena ubah seeloknya guan try pakai jubah ataupun lebai ..barulah walaun pas percaya gua eng .kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi rasa2nya tak juga...dulu Guan Eng rujuk Khalifah Umar Abdul Aziz sebagai pemimpin Islam yang perlu dicontohi...datang puak lebai tempelak dia cakap LGE tak ada hak sebut nama pemimpin Islam sebab tidak tak potong belalai kah kah kah....

      Delete
    2. Nyalakan ANJING pon semakin bergema gema di sana sini... BANGKAI diumpan sudah nengena..
      Jom berzikir pagi pagi nii..
      Malaun malaun malaun 33x
      Alaun alaun alaun 33x
      Laun laun laun 33x
      Aun aun aun 33x
      Un un un 33x
      ........ zikir Bani Bangsat ......

      Delete
    3. Khalifah LGE setaraf Khalifah Umar Abdul Aziz..
      Kata kata Geng Penjilat Bangkai aka GPB..

      Delete
  10. Yang TAK TAU MALU adalah Bani BANGSAT..
    Penjilat bangkai..
    Menyalak bagai ANJING GILA..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mereka ini ada disebut dalam AUDIO ORI GENG AGEN CIA. Tapi sekarang dia dah tak menyalak. Dia demam panas

      Delete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.