Monday, June 25, 2018

HAMNO Dan Demam Yg Tak Akan Kebah-kebah

Madu tualang power! Click here


Apabila HAMNO mengadakan pilihanraya dalaman utk penggal 2018-2021, bukan sahaja dari kalangan ahli HAMNO sendiri malah pemerhati atas pagar, para walaon dan para khadam DAP turut berharap HAMNO akan berbuat sesuatu untuk bangkit setelah makan tanah dalam PRU14 baru2 ini.

HAMNO perlu berubah sebagai pembangkang yg hebat.

Intronya bagus, demokrasi nampak muncul semula dalam HAMNO.

7 nama disebut2 merebut jawatan president setelah HAMNO dibodohkan utk tidak mempertandingkan 2 jawatan tertinggi parti sejak zaman Mahafiraun lagi.

Hatta Jamal Jamban yg tak berapa betul pergi opis pakai tuala itu pun diterima hasratnya merebut jawatan Ketua Pemuda HAMNO.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Sememangnya demokrasi telah kembali ke HAMNO.

Roh demokrasi, bersama kain kapanya, keranda & bau busuknya telah kembali dalam bentuk Papagomo!

Kahkahkah!

Demokrasilah sangat, hinggakan Ketua Wanitanya pula mengisytihar utk meneruskan legasi Syahrizat.

Legasi Syahrizat yg akan dikenang orang sampai bila2 ialah legasi lembu & taiknya yg telah ditabur merata-rata.

Kahkahkah!

Itu belum lagi kalau diambik-kira Zahid Hamidi menang presiden.

Kahkahkah!

Idop Melayu!
Idop Melayu!


8 comments:

  1. Pergi mampuslah hamno tu lagi baik. Menyusahkan rakyat disebabkan oleh penyokong-penyokong bebal tegar.

    ReplyDelete
  2. Mati-mati percaya.
    (Udah mati hidup balik pun masih percaya Umno.Itu le ghopenye yang ada dalam parti keramat kononnya)

    Idup-idup kena tipu.
    (Hidup langsung tak guna akai. Udah macam bangkai yang tinggal dalam Umno)

    ReplyDelete
  3. Idup-idup kena tipu...
    1) harga barang turun 30-50%
    2) harga petrol turun merudum bersesuaian dengan status negara pengeluaran minyak..
    3) dan banyak lagiiiiiii..
    Idup-idup kena tipu..
    4) Tun M PM sementara.. idup-idup DSAI kena tipu..

    ReplyDelete
  4. kerajaan sekarang kena segera buang semua GLC & talibarut yg dok duduk lagi dlm jawatan mereka dari kerejaan dulu. Selagi mereka dok ada kat dalam tu makin byk kerosakan bakal dicipta dalam diam

    ReplyDelete
  5. Tp sygnya jamal kalah pulak. Kalau jamal menang mesti lg best. Shahrizat plak potong stim xnak btanding.kalau btanding memang pulak tu lg mahahebat.zahid hamidi pun mcm takut2 je lawan kuli..debat pun mcm2 alasan blum ajak lawan Israel lg.kata pahlawan jawa.kahkahkah.biorkan umno terus tenggelam.nak lg syok hadi plak keluar fatwa sokong siapa yg menang presiden umno nt.kahkahkah

    ReplyDelete
  6. Jgn kutuk2 mcm2 dol..papagomo tu kata dia nelayan masa kena anwar tuntut saman aritu...nelayan sama mcm lebai hadi..maqam nya tinggi sama mcm lebai hadi juga..mantiq nya juga tinggi mcm lebai hadi juga..ish ish ish..xkan lebai nak menipu.kihkihkih...

    ReplyDelete
  7. Barisan terbaik yg diperlukan bagi memperkukuhkan dan mengembalikan kegemilangan umno seharusnya terdiri dari: Presiden - zahid hamidi
    Tim pres - nuar musa
    Naib2 - syidan, bung kebinatangan, mat maslan
    K/wanita - ijat
    K/pemuda - jamal tongkol
    K/puteri - dira
    Dgn barisan yg cenggini barulah umno pasti akan kembali.
    Tapi sayang, perwakilan dah buat pilihan, cuma yg tepat pilihan pemuda bila menyenaraikan papagomo sebagai exco itu terbaik.

    ReplyDelete
  8. Memang tak kan kebah cik libang selagi Spesis lanun masih terpilih mcm papagomol dll. DNA B`r`andy yg tipu kouta PPR org johor pun masih terpilih, bai bai la hamno oiiii.........

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.