Monday, June 4, 2018

Chief Lebai Dah Sampai Putrajaya

Madu tualang power! Click here


24 comments:

  1. Cif lebai nak minta RCI Memali ke tu? Harap Tun M sbg Dr. Klinik 1M bagi satu injection "Out U go".

    ReplyDelete
  2. Buat peghonjang haper king maker tu jumpa Mahader? Nak ngendeng dedak dari Tun gamaknye, sebab Najib dah tak mampu nak bagi dedak dah.....

    ReplyDelete
  3. Semoga dibuka hidayah kpd libang libu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya...aku juga berdoa begitu

      Delete
  4. Chief ulamak tu, libang libu pun x sampai standard tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye memang tk sampai tahap ulamak tu dlm bab melabel org, bab tak tau malu

      Delete
  5. Mungkin siti kassim lim guan eng yg dipuja oleh libang libu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalo dh walaun mmg suka tuduh bukan2..cer tunjuk mana post ll memuja lim guan eng ataupun siti kassim?

      Delete
  6. Aik..bukankah dulu hadi kata mahathir elok balik langkawi bukak klinik....kini dtg menemui mahathir.. Xsangka Tebal btl muka paklebai nih...

    ReplyDelete
  7. hehe.....lobai tibo2 jadi geng pertamo jumpo pm yg dikatokan sangat jahat tu! ado apo2 ko lobai? mungkin mengharap tempias 1mdb/src tak kono batang idung?mungkin lopeh ni nak jumpo claire lak!.

    ReplyDelete
  8. Bhai LL...

    Itu salam kaut tu... salam ada makna... hahaha

    ReplyDelete
  9. mgkn nak bagi balik duit hadiah Najib bagi haritu kot...

    ReplyDelete
  10. chief lebai sakit, tu pegi jumpa doktor, mana tau dpt mc utk ponteng sidang parlimen nnt.

    ReplyDelete
  11. Tun M - Hang sakit apa Bhai?

    Lebai Suci - Det, ambo sakit busuk hati jah!

    ReplyDelete
  12. Takder peluk2 ker. ... Ke geli gelemen .... Cuba peluk sekali. ... Baru ngam . . .

    ReplyDelete
  13. Macam2 sumpah lahanat yang dilemparkan kepada Tun masa berkempen dulu...dah tua gayut tak ada kudrat lagi untuk jadi PM ....elok jadi doktor klinik 1mesia je...mcm2 lagi la merepeknya.

    Kesudahnya Yeop.... terpaksa juga merangkak menyondol muka tebal menghemoi diri mengadap si tua kutuk itu...kah kah kah...buatnya ditahan royalti minyak dekat2 nak raya ni Yeop/.....mampos! Kalau saja2 ditangguh bayaran dua tiga bulan tak bebayo gaji...silap haribulan tak sempat perintah satu penggal....kah kah kah

    ReplyDelete
  14. sebab mulut badan binasa... dulu syokk mengata... skg... politik biasa le...

    ReplyDelete
  15. chief lebai konar baring sebab dah tersilap langkah tak join dgn ph utk jatuhkan najib,sekarang buat muka baik lah kot-kot dapat apa 2 ,dari madey utk tengganu kite

    ReplyDelete
  16. tun ambo minta maaf hari tu.. gurau je pun nk ambik hati najib.

    ambo sokong tun sebenarnya. ni ambo dtg nk memberi sokongan lah dan tahniah pada PH sebab menang.

    sebenor2nya parti ambo nk pecah belahkan undi umno bn, tu yg PH boleh menang. Umno ingat parti kami nk tolong bn... hihihi.. bijak juga ambo ni kan tun.

    Ni lah ambo dtg ni nk kerjasama dgn kerajaan tun. Yelah tun tahu ambo terpaksa berkorban utk jatuhkan umno.

    Terpaksa tunjuk sokong umno. Terpaksa terima duit yg ambo beri. Terpaksa belanja mewah sebab umno nk tengok ambo ni betul ke sokong mereka.

    Tapi sekarang tun pun blh nampakkan, kami dh tk layan najib tu. Memang dia tu jahat rompak guna 1MDB. Dulu kami diam je utk muslihat.

    Kali ini ambo dtg jumpa tun adalah ambo yg sebenar. Yg sokong sepenuhnya pada tun dan PH. Tapi ye lah terlanjur dh jumpa ambo ni ada sikit keperluan nk minta tolong tun.

    Semasa ambo dlm penyamaran hari tu ambo guna duit yg najib beri tp org2 PH dan dedahkan ambo ambik 90J dr najib. Dah buka fail mahkamah tun. Tulah ambo harap tun boleh tolong tutuplah kes itu sebb kami menyamar sebenarnya masa tu.

    Sekarang najib pun dh tak kuasa, ambo tk kisah lah dia tahu penyamaran ambo. Yg penting matlamat dh tercapai. Jadi mcmana budibicara tun mengenai hajat ambo ini. Tun seorang PM dan pemimpin yg paling hebat ambo pernah kenal.

    Sayup2 dikejauhan diluar pejabat Tun Mahathir di Putrajaya, terdengar laungan pemuda dan muslimat PAS... laungan baru pertama kali kami yg digelar jebon ini dengan dr org PAS. Mmm kaau tak silap mereka melaung slogan baru lah....HIDUUUP TUUUN !

    ReplyDelete
  17. Husam dan wan rahim xdiberi Kebenaran masuk pejabat kerajaan kelantan tp ph bg Kebenaran hadi (yg dulu kemain kutuk tun dan ph) dan mb ganu dtg pejabat pm..siapa yg ikut cara islam nih?madey ke hadi? Kalau walaun xnampak lg mmg le biut ..kahkahkah

    ReplyDelete
  18. Aik...sebelum pilihanaraya kutuk Tun M macam2...bila PH dah menang, Hadi U-turn gear gostan? Group dedak katakan....

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

  20. LL, aku dah nampok niat gelap lobai

    Tapi aku tilik niat golap Mahathir lg pekat karat

    PBPM hanya ada 12 kerusi jer + PIGS ada 18 = 30

    LL, lu pikior ada apa kat situ?

    Kisah 90 juta Affin akan jd mcm PKFZ ler iye dok?

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.