Thursday, May 31, 2018

Lebai Cepat Puas

Madu tualang power! Click here


Digentel lebih kurang dek Abg Arul Kanda, dah puas.

Digosok-gosok dek Si Lembaga, pun puas.

Diperayat cair meleleh dek Pok Cik Isa, puas sampai ujung kuku kaki.

Kahkahkah!!

Senang bela Lebai, cepat puas. Dah puas terpeleot, jadi la Pasu Bunga nak angkat tangan pun tak larat dah kebas2.

Kahkahkah!

Geng Pasu Bunga ni dgn DAP pun kira boleh kaw-tim, cuma jgn sebut Mat Sabu saja.

Berbulu anak tekak depa, kena pulak tgk Mat Sabu dah kehulu kehilir naik kereta roti John, rasa macam nak hempas2 sarban 5 kilo lah.

Kahkahkah!

22 comments:

  1. hahahahhaha... terbaik la der
    nama mat sabu meniti dibibir je skrg...
    jadi ratib paling ngeri... sok bila mas sabu lawat kawasan... mau kena hadap gak batang hidung mereka

    ReplyDelete
  2. Sempoi bro....pedas dan cerdas hehehe

    ReplyDelete
  3. mudah terair lobai ni. lemah syahwat.

    takpe kita tunggu tk lama pagi berita seperti ini.

    MENTERI PERTAHANAN AKAN MENGADAKAN LAWATAN KE KEM2 ATM DI KELANTAN DAN AKAN DIIRINGI OLEH MENTERI BESAR KELANTAN.

    tak sabar nk tunggu berita begitu.

    ReplyDelete
  4. tuah ayam nampak di taji
    tuah lobai dapat la Audi....


    Bukan saja nama bang Mat yang merobek hati..... Dr Zul, Salehuddin Ayoubi dan KM Melaka juga sering mencabar iman....

    Dah elok nak jadi kerajaan chief lebai kona baring....lebih enak jadi pembangkang sambil pasang angan2 nak rampas PRU15.....

    ReplyDelete
  5. Apa kah perasaan dan dlm fikiran pak2 lebai... bila mat sabu jadi menteri kanan.. tuang presiden berangan2.. nak ada opis kat jpm... hanya dlm mimpi je..

    ReplyDelete
  6. Dah takde sapa nak bagi dedak. Kantung kering. Kena tunggu 5 tahun lagi.

    ReplyDelete
  7. Sebut nama husam musa....confirm meracau siang mlm hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu budak² payah tido,gempak sama dia dgn hantu rosmah..
      Confirm terkincit..hahaa

      Klu kerajaan negeri klate..
      Sebut nama husam dan cekgu wan rohim..
      Confirm lbh babi dri gila puak² lebai lahanat ni..
      Terutama skli nicky amore..
      Hahaaa

      Delete
  8. lebai walaun skrg makin bangga dgn manifesto mereka hari hari duk pelekeh PH , bila nak keluar kes 90 juta kasi walaun main telur

    ReplyDelete
  9. Bhai LL...

    Lebai berhajat nak jadi Menteri..... tapi.... nampak gayanya sampai mati tak tercapai hajat....

    Kena la buat jawatan Perdana Menteri Wilayah Islam Pantai Timur ........

    ReplyDelete
  10. Kalau bahasa orang kampung, parti Lebai sedang mengalami sindrom pancutan air mani pra matang yang hina. HAHAHA.

    ReplyDelete
  11. Hang LL jangan ungkit cita lama.....skrg berkerjasama dgn DAP dibolehkan, satu pembahruan yg matang ni......dulu memang sah pra matang, sebab tu sentiasa PUAS.

    ReplyDelete
  12. Sekarang pas dah bertukar jadi yahudi zionis main sekat2 Husam dengan Cukgu Wan Rahim. Lobai kata ini bukan balas dendam ini cuma cah keting. Tunggu la Husam jadi menteri lantikan senator mau menangis Nik Amar.

    ReplyDelete
  13. Aku nak tunggu pengumuman kerajaan, Husam Musa dilantik menteri yang mengendalikan bayaran 5% hasil minyak bagi negeri Kelantan. Agaknya boleh tak Husam masuk pejabat kerajaan Kelantan





    ReplyDelete
  14. Pepandai la ll kata paklebai cepat puas.salah tu.tgk lebai pas kawin lebih dr sorang maknanya xcpt puas tu.nk lebih br puas..kahkahkah..xnk yg lohe2..nak yg ketat2.kahkahkah..br semangat angkat plakad..xla jd pasu bunga lg. Kahkahkah

    ReplyDelete
  15. idup abang Mat...agi iudp agi ngelaban..se;agu abang Mat idup, tertungginglah puak serban....

    ReplyDelete
  16. kesian lobai,ingatkan parti lobai dpt 40 kerusi parlimen campor 79 kerusi bn, jadi 119 ada simple majority, dapatlah chief lobai jadi pertahanan,tapi yg sakitkan hati bekas timbalan parti lak,jadi menteri.....hisk....hisk....hisk..

    ReplyDelete
  17. Dr Zul, Abang Mat, Din Ayob semua dilarang masuk Marang. Takut nanti ada yang meraung.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jebon dah jadi menteri. cif jebon pula menteri pertahanan. hari2 pergi ofis naik limo duduk belakang, ada pengawal2 dan pengiring2.

      Cif lebai perasan suci jadi menteri apa ek?

      Aku cadangkan tukar nama menteri besar dikelantan dan tganu kepada Perdana Menteri Besar… hihihihiii

      Delete
  18. snyap jar walaun, mat teran pun tak dak nak bagi nasehat pasai mak pak meneran

    ReplyDelete
  19. serban 5'kilo bleh la main hempas2 tp .. yg 15'kilo angkat pn xmanpu mcmane nk hempas. jwbnye antuk kepala la!. hahaha

    ReplyDelete
  20. Bhai LL...

    Eh... mana pergi aaa walaunta dan walauntit yang selalu serang blog lu nih.... dah terpancut ka??? huhuhu

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.