Tuesday, May 1, 2018

Jawapan Berair-air Utk Nik Abduh

Madu tualang power! Click here


Soalannya mudah sahaja. 

Tetapi jawapan org bijak pandai hafal itu hafal ini, khatam itu khatam ini, belajar itu ini, mengajar itu ini, ceramah begitu begini, jawapan dari puak2 ini boleh jadi macam lahanat.

Kalau nak cuba bermantik-mantik, romantik, philosophic, pornographic, pergilah masuk kembali ke dalam lubang dubur biawak.

Kahkahkah!

Siapa kita tanpa bonda?

1. Anak yatimlah bodoh.
2. Jadi anak tirilah kalau bapak kawin lain. Sengal.

Itu baru 2 contoh jawapan. (Kawan2 boleh tokok tambah)

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Lain kali kalau bertanya, bagi org jawab. Jgn sendiri jawab.

Susahlah macam ni kalau asyik ingat air saja.

Dah bertakung2 gamaknya, jalan pun senget sebelah.

Kahkahkah!

36 comments:

  1. Dengarnye lepas ni spr nk buat sesiapa nak jadi calon kene dapatkan surat restu dari mak..kahkahkah..maa sohaiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. DoL..
      Lain kali nak dengau pakai lubang telinga..
      Bukan pakai lubang anus..
      Tuu yang dengau mengapu ngapu..
      Kesian kau DoL.. lubang telinga besau .. lubang anus sempit jugak kau pakai... aduhai..

      Delete
  2. jawapan nik abduh.... mcm jawapan mat rempit bunyinya... baik buang je kepiah tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. komen kau nii DoL.. macam komen mat sondol bunyinya... baik simpan je kebodoh bodohan tu.. kalau bodoh jangan tunjuk semua.. nanti BONDA marah..

      Delete
    2. Dalam kopiah Nik Abduh dah penuh air tu. Jaga nanti dia call CIA, Najib nak jual negara.

      Delete
  3. Nicky bedoh x ckup kasih sayang...macam celaka kenyataan duk hentam abg sdri..betul la arwah tok guru bgtau dlu,sapa nk bergabung dgn umno,saya akn ludah muka org itu...
    Nampak gayanya muka nicky bedoh dh kena ludah...
    Nik omar..
    Bertabahlah wahai kekanda..
    Semoga kemenangan bersama kita di pihak HARAPAN..

    ReplyDelete
    Replies
    1. pergh.. power ayat UT nii memuja dan memuji..

      Delete
    2. pergh.. ayat ayat UT yang tak cukup akal..

      Delete
  4. Apa la pas ni igt air mani je..xda benda lain ke nak igt..kalau dr segi akhlak dah jauh nik abduh kalah..akhlak nik omar lg bagus xda caci maki cirit birit mulut. Kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akhlak para jemaah LL jauh lebih MULIA dari akhlak Nik Omar dan Nik Abduh... ya kannn..

      Delete
    2. alamak!. lu nie nape potong stim tibe'2 ajer? .. contoh air yg terbuang ... pacucen!

      Delete
    3. hanky panky.. luu terbentuk dari lebihan air air yang terbuang kerr.. nampak sangat simptom kecacata kekal bahagin akal lu... lebihan air yang terbuang..

      Delete
  5. Nik Abduh dah jadi Diva NA ke2. Nasib dia tak berpakaian macam Diva AA yang macam auwwwww tuuu. Moga mendapat hidayah di Diva NA ni sebelum PRU14

    ReplyDelete
  6. dan pabila Ulat Ulat TAIK mula memuja muja Sang LEBAI... gitu lah ayat ayat nyer... masih berbau BUSUK...

    ReplyDelete
  7. Nak kahwin pon kena minta restu IBU..
    Kalau IBU tak restu .. boleh jer kahwin... sah pon..
    Tapi Kahwin Tampa Restu IBU laah..
    Ada masalah kahwin tampa Restu IBU?
    Beranak pinak gak..
    Esok esok anak kita pulak kahwin Tampa Restu IBU... tak salah pon..
    Beranak pinak gak..
    Maka jadilah Keturunan TAMPA RESTU IBU..
    Tu yg jadi mat rempit.. mat shabu.. mat gian.. mat peliwat .. mat pemfintnah dan segala gala mat..
    #akuinginrestuIBU

    ReplyDelete
    Replies
    1. restu Allah mengatasi semua
      dia dah buat solat hajat & istikharah kan???
      siapa kita nak menidakkan keputusan yg dia ambil setalah usaha & tawakkal
      kita merancang... Allah punya perancangan lebih besar dari kita

      Delete
    2. Utusan dan tv3 dah tak menyerang Pas. Sebaliknya Pas dipuji utusan dan tv3 tinggi melangit. Orang Pas tolong tafsir sat mimpi ni

      Delete
    3. cirit birit mulut ni baru lepas online dengan tuhan ke..?..sampai boleh tahu untung nasib seseorang..

      Delete
    4. dlm islam ketaatan pd ibu bape ade garis'2nye n ketaatan itu bukanlah taat yg membabi bute. dlm kes ini tuan punye badanlah yg terlebih tahu di-mane letak duduknye ketaatan itu n yg xberkenaan jgn mung pulok duk sibuk nok jage tepi kain org .. make dgn itu jagelah kain kamu sendiri sebelum di-selak walaun!
      kahkahkah

      Delete
    5. Hamky panky..
      SETUJU 100%..
      kalau IBU meliwat jangan lah turutkan..
      Kena berhikmat menolak nyer.. jangan sampai IBU menitiskan air mata pulak...
      Bab jaga tepi kain..
      Kita kena jaga bab tepi dan dalam kain kita sendiri..
      Tepi kain orang pon kita kena perhati juga... dalam kain orang yang tak boleh kita nak usha usha.. BERDOSA tuu..
      #sayaundiPAS..

      Delete
    6. Anon7:36 PM..
      Apa maksud awak niii..
      Online dengan TUHAN boleh mencirit birit mulut ker.. kita wajib online ngan TUHAN 5x seharii..
      Ader masalah ker kalau online ngan TUHAN?
      Nak komen pakai akai.. bukan pakai bontot..

      Delete
    7. Restu air mani boleh dapat daripada mana-mana lelaki. Diri sendiri pun boleh kalau lelaki.

      Delete
  8. dey walaun kasi hantam lagilah. ayo sudah habis air mani ka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii kamu cakap ngan AYAH kamu ker DoL.. hantam lagiii.. nanti boleh dapat adik lagii..

      Delete
  9. Tak perlu restu ibu kalau ia membawa mudarat. Seorang lelaki nak masuk Islam tak perlu restu ibu, apatah lagi kalau nak menyelamatkan 1 juta rakyat kelantan. Semuanya akan ditimbang di akhirat. Ibu yg brmain dgn restunya utk kepentingan diri akan diadili Allah di akhirat kelak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pergh power ayat ayat ahli jemaah LL nii lah.. penuh dengan HIKAM.. tahniah..

      Delete
    2. dah betul sangat apa yg dikata...
      syurga bawah tapak kaki ibu.. tapi tetep ada limit juga...

      Delete
    3. biar sakit kanser.... jgn sakit jiwa...
      so sad... so bad...

      Delete
  10. Ada air Mani lebih kawin ramai

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cadangan bernas..
      Cuba kamu unjurkan cadangan ini kepada BONDA kamu...

      Delete
    2. Anon 8:46 PM..
      Cer tanya BAPAK kamu air mani dia ada lebih ker.. rasa nyer tak Laa. kamu pon terbentuk dengan lebihan air terbuang..

      Delete
    3. r u having mental illness????

      Delete
  11. Nak sokong mcm mna. Hudud pun dah sunyi sepi. Ruu355 dah sekerat jalan. Hudud yg jadi pokok pun dah tak ada. Kalau ada hudud boleh jugak kita sokong macam dulu. Skang ni sama aje macam parti sebelah sana. Nak sokong jugak? Letak hudud balik, kita sokong balik.

    ReplyDelete
  12. Mat Teran tak komen lagi nih.

    ReplyDelete
  13. Nik abduh ni boleh percaya ka cakap dia? Selamba ja dia menafikan audio tu percakapan dia sdgkan semua org yg mengenali dia kata itu mmg percakapan dia. Lebai Pas suci murni sanggup berbohong semata2 krn nak pertahankan parti sdg Rasul saw berkata 'Bercakaplah benar walau pun pahit'

    ReplyDelete
  14. Pas dengan politik air mani Nik Abduh menjelang PRU14. KAHKAHKAH!

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.