Tuesday, April 10, 2018

Ummi Hafilda Cuma Intro

Madu tualang power! Click here


Kepada sapa2 yg tak kenal Ummi Hafilda, sila tengok gambar di atas, orgnya yg duduk sebelah kanan Madey & bertudung hitam.

Bini Madey yg duduk berbaju merah.

Yg terbongkok-bongkok itu pulak Si Azmin Ali.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Semua makhluk di atas ada kena mengena dgn Mat Nuar & sekaligus membuatkan mereka tahu-menahu tentang 'liwat' @ menala lubang ekzos.

Kahkahkah!

Tapi percayalah, Ummi ini sekadar intro.

Zaman gemilangnya bersama Madey telah berlalu.

Ada sorang lagi yg lebih terrer dari Ummi.

Sekarang zaman Najib kita kita disajikan dgn cerita lubang ekzos Saiful BauKari.

Tak mustahil, kalau dilihat dari segi kelaku org politik, Saiful BauKari pun akan duduk semeja dgn Madey.

Kahkahkah!


10 comments:

  1. Betina celaka inilah petualang sebenar yang telah memporak perandakan UMNO dan sekarang ini dia sedang mencatur untuk memporak perandakan PH. Sial punya betina, sama sial dengan betina badak pendek itu.

    ReplyDelete
  2. Betina celaka inilah yang telah memporak perandakan UMNO dulu dan sekarang ini dia sedang mencatur untuk memporak perandakan PH. Sial punya betina, sama sialnya dengan betina badak pendek itu

    ReplyDelete
  3. Cinta oh cinta..cinta tak berbalas..hihihi LL ni nostalgia sangat..

    ReplyDelete
  4. Ada satu lagi org politik yg paling hebat.....lagi warak, hang tau sapa?
    Org ni setakat eksos Caipol baukari dia menabong ja.....hang pi Baling banyak tabung eksos Baukari.

    ReplyDelete
  5. Jangan terpedaya dgn umi hafilda tgk muka dh tau jahat punya olang.kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn tu cakp macam. Dia ada abang dan adek. Kah Kah kah... Aku xmau apa, aku mau undi PH.

      Delete
  6. Ala jgn kata gitu...sodap kalu bawak ke bali nie hehehe

    ReplyDelete
  7. Satu Msia tau Ummi Halfida ni lah yang merupakan aktres utama dalam sinetron Pungkok Saiful diliwat dulu. Tiba2 aje dia menjelma macam dalam fiem Dukun tu...kenapa erkkkk??? Pulak tu, terus dapat duduk semeja dengan Madey..pemimpin2 PH lain pun tak dapat peluang macam tu. Ini menguatkan lagi sok sek yang mengatakan memang ujud konspirasi terancang untuk mendajalkan DSAI yang didalangi oleh Madey dalam kes tersebut dan si Ummi ni lah balaci betinanya untuk menjadi pendukung utamanya. Memang tepatlah ada cakap2 sumbang yg mengatakan dengan adanya Ummi ni dalam PH nanti, bakal berantakan lah PH. Apa2 pun, kita tunggu reaksi serta komen Kak wan kipas lipas dalam hal ni...mau ke dia menerima si Ummi ni dalam saf kepimpinan PH nanti..ingat Ummi, ingat DSAI !!!!!

    ReplyDelete
  8. GengNajib...UH NI TAK ADA KENA MENGENA DENGAN KES SAIFUL. UH kes lain...aduh..selidik dululah..orang muda GN ni main tibai aje....

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.