Sunday, April 22, 2018

Sotong Pun Boleh Terbang

Madu tualang power! Click here


Semenjak kenyataan ini keluar, Kit Siang, Theresa Kok, Guan Eng, anak P Patto, semuanya  kerap terkencing-kencing dlm seluar.

Takut. Takutkan Lebai nak masuk Jinjang, Seputeh, Cheras, Penang.

Kahkahkah!

Kalau dgr sembang Chief Lebai, usahkan babi, sotong pun boleh terbang.

Telor makin berat, sembang pun bukan main lebat.

Kahkahkah!

Sepatutnya, Mokhtar Senik dihantar melawan Kit Siang yg walaun kata kapir harbi itu.

Bukan di Padang Besar yg sekor Cina kapir harbi pun takdak.

Kahkahkah!

Nurul Islam pala bana hapa bubuh di Ampang melawan calon Melayu, pi try test Theresa Kok sekali tengok.

Kogheh tak kogheh Jang?

Kahkahkah!

Dlm byk2 binatang, sotong Chief Lebai belum sebut. Dia ingat sotong tak boleh terbang.

Sotong pun kalau dipakaikan serban 5kg, jubah sapu taik ayam & disumbat dedak penuh mulut, sotong pun boleh terbang lagi tinggi dari babi.

Kahkahkah!

62 comments:

  1. Tat snake bertanding kat pdg besaq kerana kat pekan siam banyak lobang.......hang silap tu LL, dia bukan nak lawan kapiaq harbi, dia cuma nak tutup lubang penyedap hamno yg banyak merosakan lebai2 Pas, sampai sotong pun boleh terbang....terbang gear gostan ka LL?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Otak pelucah berat...
      Teruskan usaha..

      Delete
    2. ha ha....dah agak dah

      Delete
    3. Pandai kamu melucah...
      Mesti berbangga emak kamuuu..

      Delete
    4. Walaun kalau x maki hamun bukan walaun nama nya

      Delete
    5. Setuju.. manusia kalau x maki hamun bukan setan bertopeng manusia namanya.. nilai laa sendiri sape kaki maki hamun di sini ...

      Delete
  2. Mentang2 ditaja pencuri berjuta2, semua nak diperabihnya. Org tak pernah jumpa duit berlonggok2.... Umno ketawa berdekah2 krn berjaya tipu Pas menghalang PH. Tp mcm kata org umno, beli Pas tak semahal beli SEORANG ketua bahagian umno!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Otak pemfitnah tegar..
      Hampir setanding tuan nyer..
      Usaha keras lagii.

      Delete
    2. Mak kau mesti bebangga dengan kamu yang berkebolehan aras tinggi dalam bidang fitnah memfitnah.. sejuk perut mak kamu mengandungkan kamu.. berbaloi meneran keluarkan kami..

      Delete
    3. Hadi fitnah pilkuda tu ape cer?kahkahkah

      Delete
    4. Nak fitnah apa, Zuhdi dah cirit-birit mengaku terima 2.5 juta. Tapi nak sorok lagi siapa yang derma. Kahkahkah! Samdol Zuhdi. Orang dah siap keluarkan rekod transaksi Bendahari UMNO bagi pada 3 Lebai Terengganu. Itu pun nak sorok bawah kangkang lagi? Kahkahkah!

      Delete
    5. fitnah ape? dh ade 3'org chief yg dh mengaku fitnah lg ke? dol nape skrip pis mcm nk same ngan skrip hamno jer. mmg btul la serban jer bsr tp kecikk punye otak ade ati nk tipu org!.

      Delete
  3. Tiket flight ke neraka murah laa niii..
    Package LL menyediakan tawaran istimewa..
    Jom bersama sama LL Tour.. anda pasti berpuas hati dengan perkhidmatan yg di tawar kan.. hubungi segara ajen ajen sah di sini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sotong boleh terbang?? Kahkahkah

      Delete
    2. Sotong boleh terbang?? Kahkahkah

      Delete
    3. hehe penjaga pintu neraka!mengambil alih tugas malaikat!ooops malaikat geng lobai2!tolong dtg ngundi....lwn dap!

      Delete
    4. Sontot sungguh otak kau DoL...

      Delete
    5. Apa kena dengan alayn ni..tak pasal2 pulak LL jadi LL TOUR...orang cerita pasal sotong terbang dia faham lain pulak.. LL kata kalau dah handal sangat mrah kat kafir harbi tu pergilah bertanding kt tempat dorang...kenapa pergi bertanding kt tempat tak ada kafir harbi...cakap tak serupa bikin...

      Delete
    6. Sotong boleh terbang..
      Ce tenggok sotong ayah kamu boleh terbang ker idak.. kalau boleh kesian mak kamu..

      Delete
    7. Kalau YgBhg Tun M nak jatuhkan PM Najib.. nape tak bertanding kat Parlimen Pekan, Pahang.. cakap tak serupa bikin jugaaaaa..

      Delete
    8. Kalau YgBhg Tun M nak jatuh kan PM Najib.. nape tak bertanding kat Parlimen Pekan.. takan YgBhg T M tuu bodoh sangat macam Tuan LL and co..

      Delete
    9. Bodo ke hapa walaun nk suh tanding pekan..nape x suh hadi tanding pekan???kata nk lawan bn kan?

      Delete
    10. Anon 9:18 AM: bodo ka hapa xxxxxxx nk suh tanding kawasan majoriti cina... fikir pakai otak kat kepala bukan pakai taik kat bontot..

      Delete
    11. dah kata nak tumbang dan penjara kan PM Najib.. lain kali tulis pakai otak kat kepala bukan pakai taik kat bontot.. melantong satu kampung..

      Delete
    12. habis kalau nk tumbangkan n penjarekan najib kene jd warder prnjare ke?

      Delete
  4. Tiket murah tiket murah tiket murah..
    LL Tour..

    ReplyDelete
  5. Malaikat yg tlg undikn diaorg ni hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anom 7:38 PM.. kamu percaya ker malaikat tu ada.. atau kamu tahu sebut jer.. kalau ia pun kamu dilahirkan oleh ibu kamu dengan otak kurang sempurna.. jangan pulak nak tunjuk kepada orang ramai.. malu ibu kamu..

      Delete
    2. 3:34 igt malaikat tu barua kamu ke suh undi pas?bodo melantun lantun walaun sekoq ni. kahkahkah

      Delete
    3. Anon 9:18 AM: pagi pagi buta dah pamirkan kecatatan akal kekal.. nak tulis guna laa akal di kepala.. bukan guna taik di bontot..

      Delete
    4. semue malaikat tlh di-suap oleh chief haha .. tu pasal malaikat kene dtg undi pis .. oi dol hal malaikat nie hal kecik jer, ape xnye sedangkan kunci syurge n nerake die org dh lame komfon pegang!

      Delete
  6. hadoi ko hentam kaw2 kesian walauns dan walauntit tu..nasib ko bukak jugak pada walauns utk komen.. aku tak tahu lah apa jadi kalau ko tak bagi laluan para walauns utk komen.. .mesti meraban tak tentu hala maklumlah kemarahan yg tak dapat diluahkan .. cer try tengok jgn bagi laluan.. syok ooo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Tuan LL..
      Beri laluan kepada Anom 8:21 PM bagi membuktikan betapa sontok dan herot nyer otak beliau.. tq Tuan LL..

      Delete
    2. Nak tanya laa DoL..
      Nape YAB MB Selangor DS AZmin Ali tak bertanding di Parlimen Tanjung Karang kerr..

      Delete
    3. Laaaa walaun dodol ni otak sebijik mcm dodol.. Apahal tanya ll...tanya la azmin sendiri. Kahkahkah bodoh mcm hadi jugak.kahkahkah

      Delete
    4. Anon 9:20 AM: tak bebaloi mak kamu meneran keluar kan kamu.. jadi kaki pengumpat tegar melantun lantun..

      Delete
    5. Anon 9:20 AM.. pagi pagi lagi dah nengumpat Hj Abd Hadi... buat buat lah pulak pahala .. takut muflis kat sana..

      Delete
  7. Bhai LL ...

    Kesian walaun nih... nak baca blog geng Lebai semua takder update... Nak baca HarakahDaily rasa macam tak betbaloi...

    Tu yang dok bergelumang dalam blog lu dan Malaysiakini tue.... kesian... blogger Lebai bebal sangat sampai tak pandai nak update blog....

    Hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walaun pun gian jugak nak komen bro. Blog walaun update sebulan sekali pun semput. Kahkahkah! Masuk blog LL asyik kena kejar dengan bamboo, mana mahu tahan. Kahkahkah! Kena komen jugak walaupun dah teruk kena belasah kiri - kanan - depan - belakang - atas - bawah. Kahkahkah!

      Delete
    2. Belasah kiri-kanan-depan-belakang-atas-bawah.. macam pernah lah dengar ayat nii..
      Kat mana yaaa..
      Di mahkamah kah...
      Lupa laaa..

      Delete
  8. walaun cakap orang bodo mcm depa cerdik.cerdik buah peliaq. bengong otak herot sebelah.tak boleh pikiaq.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau kita rasa pandai tak lah semestinya kita merasa orang lain bodoh..
      Tapi kalau dah rasa bodoh jangan ler tunjuk semua bodoh bodoh kat orang ramai... malu ibu yang menerankan keluar awak.. simpan sikit doh..

      Delete
    2. Anon 1:27 PM..
      Kalau yer pun marah ... jangan laa sebut sebut senjata bapak awak.. tak malu kerr..

      Delete
  9. Bhai LL..

    Sorry la tumpang menyibuk dalam blog tuan..
    Saja saja nak usik usik jemaah tuan..
    Seronok gak layan para penyebar fitnah para pengumpat tegar para pemaki hamun para pelucah melucah..
    Tak bebaloi ibu kauorang meneran keluar kan kauorang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perasan Aku Suci.

      Perasan Aku Sempurna.

      Perasan Aku Sorga.

      Kahkahkah! Walaun yang perasan bagosssh. Kahkahkah! Wey walaun. Pergi mampuslah.

      Delete
    2. Anon 5:52 PM..
      Tau pulak ada sorga yerrr...
      Kau suruh ker kau tak suruh ker memang semua orang akan mampus.. awak tak mampus ker...

      Delete
    3. Zikir harian ahli jemaah LL (yang baru mendaftar)...
      walaun walaun walaun .... sampai lah keras ...

      Delete
    4. mkn duit hamno xnk ngaku dh la tu nafi pulak gune name allah.skg 3 chief dh pn ngaku mcmane pulak? pejuang islam terang'2 penipu!. eleh nk kumpul pahale konon phuii!

      Delete
  10. Kahkahkah! Baik bagi tazkirah pada 3 Lebai Terengganu yang konon nak saman lepas PRU14. Konon tak ada duit 2.5 juta masuk akaun Amanah atas nama Lebai. Konon semua masuk akaun parti. Nasib baik ada Zuhdi tolong 3 Lebai. Kahkahkah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah diberi tau lepas PRU14.. lepas PRU14 laa.. yang kau tak sabau nau tuuu kenapa..

      Delete
    2. lebai ape nie .. lebai penipu!

      Delete
  11. LL..macamana pun saya hormat jugak kt dr z ni pasal dia berani mengakui terima duit derma tu... cuma walaun tak percaya jugak ....mungkin pasal tak dapat bahagian...atau takut jadi abu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ‘Mungkin padal tak dapat bahagian’ ayat yang boleh ditakrifkan sebagai FITNAH..
      ‘Takut jadi debu’ ayat yang dikhuwatiri mengandungi unsur KHURAFAT..
      Tuan LL tolong lah jaga sikit ahli jemaah tuan..

      Delete
  12. hebat puak pas nih, bila marah maki orang sampai sebut barang mak bapak.sotong bapak LL pun kena sebut. kunun sia 2 mak orng yg dimaki meneran beranak. apa salahnya sebut susah payah mak melahirkan korang. Macam mak dia tak meneran. Dah ler tu korangkan pejuang islam. molek ler sikit bahasa tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hebat sungguh ahli jemaah LL nii..
      Sendiri mencarut pun tak sedar..
      Nasihat kat semua ahli jemaah LL..
      Molek ler sikit bahasa tuu..
      Nanti sia sia ajer ibu kamu melahir kan kamu ke dunia ini .. kan molek bahasa nyer..

      Delete
    2. Hebat Nujum Anon 7:57 PM nii.. tak mau ramal nombor keahlian parti sekali ker??.. sejuk perut ibu kamu mengandungkan kamu..

      Delete
  13. ada sekor walaunta tu asyik cakap pasan meneran saja apasal huh...dia ni sembelit susah nak meneran ka....kah kah kah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 9:24 PM..
      Apa ker malang laaa ibu kamu meneran kan kamu nii keluar...

      Delete
    2. Zikir harian ahli jemaah LL...
      walaunta.. walaunta.. walaunta.. sampai lah keras..

      Delete
  14. Hebat hebat belaka ahli jemaah LL nii..
    Teruskan perjuangan anda...
    Teruskan maki memaki..
    Teruskan carut mrncarut..
    Teruskan umpat mengumpat..
    Sebarkan fitnah fitnah..
    Tak sia sia ibu kamu menerankan kamu keluar..
    Bravo bravo bravo bravo..

    ReplyDelete
  15. Walaun walaun walaun walaun walaun...
    Alaun alaun alaun alun alun ...
    Laun laun laun laun laun laun..
    Aun aun aun aun aun aun aun aun...
    Un un un un un un un un ..
    Ulang dan ulang sampai keras...

    ReplyDelete
  16. Bhai LL ....

    Sepanjang gua layan blog lu selama ni... ini baru pertama kali Walaun serang blog lu banyak-banyak...

    Diorang baru jumpa ka blog lu??? Hahahaha .... kesian betul gua kat walaun ni... kesian sungguh....

    Nak buat camana... blogger geng Lebai lemau sangat.... hahaha

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.