Tuesday, April 17, 2018

Sekiranya Madey Berkhidmat Dgn Klinik 1Malaysia

Madu tualang power! Click here


Klinik 1Malaysia ini satu hari akan menerima nasib yg sama seperti Kedai Rakyat 1Malaysia. Gulung tikar.

Bukan Madey tak boleh atau tak mau berkhidmat di Klinik 1Malaysia, Madey tu doctor perubatan.

Bukan mcm Dr Zahid Hamidi atau Dr Abdool Azeeez Raheeeem.

Kahkahkah!

Masalahnya yg pergi klinik tu nanti org yg sama. Muka2 itu jugak. Boring Madey nanti.

Dah bg tau jgn makan sotong, tapi bedal jugak.

Dah tau umur makin lanjut, nak berbini 2-3 jugak.

Luruh la jantung.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

11 comments:

  1. kkahkahkahkah..x mampu nk type lg...kahkahkahkah

    ReplyDelete
  2. Bhai LL ...

    Lu jangan wei... Pimpinan PAS ramai yang kuat nafsu.. tu yang ramai bini.... hahahaha.... sebab nanti senang nak baiah talak 3 bini....

    Hahaha....

    Ostad Golf GTI pon bini banyak kan??? Dier kan geng Lebai.... Hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan gitu Dol, depa ikut Sunnah.

      Depa ambik janda2 & wanita2 berumur je.

      Kahkahkah!

      Delete
    2. Seronok nyer menghinaaaa..

      Delete
    3. Lebai lg seronok menghina dpt,dedak pun dpt..bini pun dpt ramai.kahkahkah

      Delete
  3. Ajer gampang libanglibu... Senak perut aku gelak..kahkahkah.. Hadi perasan dia muda kot..hadi plak elok berkhidmat kat mana?????

    ReplyDelete
    Replies
    1. yop oiii
      jd Dr pakar sakit puan gamak nya...kahkahkah..boleh tambah koleksi apam lg...kahkahkahkah

      Delete
    2. Ana tahu Ana tahu

      Delete
  4. Madey kt klinik 1Malaysia, hj eddy wang imam kt surau station petronas

    ReplyDelete
  5. Nape...aku nak tanya Adi Awang kenape dia sakit ati kat Madey...dia nak tanding kat Langkawi ka Marang ke suka hati dia la...yang kau sakit hati kenape....ulamak tak boleh ada perasaan hasad dengki sesame Islam tau....ade perasaan nak tambah bini takpe...tapi kena bagi nafkah la lebai oiii...bukan setakat nak buat hiasan atau nak menunjuk-nunjuk jagoan....kalau kauorang ade masalah boleh telan madu tualang tiga...

    Ni nak bagi tau...Madey tu walau dah 93 tahun...kudratnya 10 kali lebih kuat dari Pak Aji...Pak Aji selalu semput terpaksa ponteng sidang...Madey tu program dia dari subuh hingga ke lewat malam tau...kalau Pak Aji buat begitu tiga hari berturyt-turut dah terbongkang tau...pirahhhh....sakit hati sama orang lobai ni....

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.