Tuesday, April 10, 2018

Pengerusi SPR Jawatan Yg Mulia

Madu tualang power! Click here


Dol, 

lu tengoklah gambar di atas, mamat tu tegakkan ibu jarinya.

Jika ditekuni secara ilmiah, dia pun tak tau aplancaw sebabnya dia tegakkan ibu jarinya sendiri.

Mungkin dia naik stim sebab terpilih mengumumkan mengundi pada PRU14 ini jatuh hari Rabu.

Kahkahkah!

Bersyukurlah kita belum lagi kena mengundi malam Raya.

Kahkahkah!

Bersyukurlah juga nanti kalau pada hari tersebut harga petrol RM3/liter.

Kahkahkah!

Dol, jgn marahkan mamat di atas. Walau dia gaji elaun ratus ribu, dia tetap kuli makan gaji. Dia pun balaci yg menurut perintah. Dia pun tak dibenarkan berfikir.

Kalau boleh dia ni tidak dibenarkan berotak.

Kahkahkah!

Dia pun 'pacal yg hina' juga.

Tau makna 'pacal'?

Anak anjing.

5 comments:

  1. Org yg tak sanggup jawab soalan krn ada sesuatu yg dia nak sorok dan tipu. Dia sendiri tahu. Memalukan kaum keluarga, bangsa dan agama

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. pada tilikan ambo....simbol ibu jari tu melambangkan lancau dia dah tinggal sekulup jari tu saja dikerjakan Najib dan rosmah....
    kalau tak sanggup jadi barua tak dapat la gaji besar.....

    ReplyDelete
  4. orang yang tiada iman walau sekelumit pun. kan selemah2 iman ialah kita menegur dalam hati - makna benci pada kemungkaran.

    ini tidak. dia sokong najib utk terus jadi pm supaya boleh terus merompak hasil mahsul negara untuk kegunaan peribadi.

    setiap insan akan bangkit bersama pemimpin2 mereka dihari kiamat. dia ini akan bangkit bersama2 najib. najib akan bangkit bersama siapa? siapa ikutan najib masa hidupnya? sudah pasti bukan Rasulullah saw!!!

    ReplyDelete
  5. Ayat paling wwin.Dia pun xdbenarkan berfikir...xdbenarkan berotak. Elok kasi tukun kayu je jadi pengerusi spr..Mrk blh plan jahat2..tp rakyat pun benggong juga apahal undi mereka lagi .kalau ikut ati elok kasi bn memerintah lagi smpi bila2 sampai tanah melayu dberi nama wilayah china.kakakakaka

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.