Thursday, April 5, 2018

Penerapan Nilai-nilai Cina Mainland

Madu tualang power! Click here


Lagi ramai rakyat China mainland masuk lagi bagus.

Lai, lai, lai!

Kahkahkah!

China mainland datang ni membawa rahmat.

Secara tak langsung, nasi dagang, nasi kerabu & budu pastinya akan mendapat pelanggan baru.

Contohnya, bayangkan kalau ada 15, 000 pekerja China di Marang. Tak sempat nak salin baju mek meniaga keropok lekor

Kahkahkah!

China mainland ini juga akan membawa budaya kerja yg sihat. Org China semua rajin kerja, org tempatan pemalas tak tau apa.

China mainland kerja kontrak yg akan masuk ini kompomlah 99% org jantan.

Kompomlah org jantan muda yg nak kerja kontrak.

Masalahnya org jantan muda tengah 'ngang' nanti nak dihalakan kemana?

Kalau semua pakat DIY, habis la banjir tergelincir rel keretapi.

Kahkahkah!

Mintak simpanglah, moga2 tak ada bebudak Melayu mata sepet-sepet kiut-miut nanti dok main tepi rel ECRL.

Kahkahkah!
Kahkahkah!


5 comments:


  1. Klu ada bebudak Melayu yg ayu2 kiut miut tu main kat tepi2 rel ECRL belah pantai timur, jgn ler bimbang sbb abg Stoppa Alley ada buleh jaga 'spender' dan dgn siTontontv pulok buleh kasi tarbiah utk mengelak gejala2 porno n lucah huh huh huh!

    Attakanan-atTakiri pulok buleh kasi kauseling sambil layan budok2 tu 'high' naik Audi, hi hi..

    ReplyDelete
  2. Aje benor juge tu. Madu libanglibu pun makin laris nanti..up harga tinggi2 bukan diorang pandai pun matawang rm nih.kihkihki

    ReplyDelete
  3. Ini kes macam awal 1800 dulu...orang putih bawak masuk mainland China nak melombong bijih pasal orang melayu tak pandai nk melombong...orang2 melayu pandai lombong lain aje. Sekarang sejak 1957 mainland China dah tukar jadi Malaysian cina. Yang datang ni pulak tak tau bila nak jadi malaysian cina...hihihi

    ReplyDelete
  4. Chinese Workers Riot Against Pakistani Police for Access to Prostitutes

    Chinese engineers engaged in the construction of the M4 highway from Bahawalpur to Faisalabad in Pakistan fiercely attacked policemen responsible for their security after they were prohibited from leaving the area alone.

    This is not the first case of Chinese nationals lashing out at the local police. In 2016, a number of Chinese workers, also engaged in construction, expressed a wish to stay at the camp overnight. The police officials’ denial triggered a clash in which some Chinese engineers linked with the army and trained in martial arts inflicted injuries on police personnel.

    ReplyDelete
  5. Semua krn nak selamatkan raja kleptokrat dunia. Punya dok takutkan melayu dgn cina dap. Last2 china komunis dijemput masuk. Semua krn klepto sekoq tu! Jamal jamban boleh buat majlis sambutan. Selamat latang

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.