Friday, April 27, 2018

Penduduk Seksyen 18, Shah Alam Terkena Dedak

Madu tualang power! Click here


Apa nak jadi?

Kahkahkah! Kahkahkah!

Berani kamu semua mempertikaikan kata2 ulamak?

Fikirlah sejenak, takkan lah ulamak suka2 bercakap demikian?

Tiada ulamak yg bermulut cirit birit. Ulamak inilah yg akan memimpin kamu.

Mereka inilah yg akan memimpin umat Melayu. Mereka inilah yg akan membebaskan kamu dari pemimpin Amanah.

Sebab itulah mereka bertanding di kawasan Melayu Bumiputera Islam.

Mereka menjauhi kawasan DAP.

Kalau tak ada kawasan Melayu mcm Seksyen 18 ini, mana lagi mereka nak berkuliah mengutip sedikit sampul.

Kahkahkah!

Naudzubillah.

12 comments:

  1. Jaga-jaga penduduk Seksyen 18 nanti Lebai Dusuki doa Ahzab sama korang baru tahu. Mulut Lebai Dusuki kuat cirit-birit berteraboran. Sama level dengan Chief Lebai.

    ReplyDelete
  2. Dia pernah masuk kot . .

    ReplyDelete
  3. Kebencian meluap luap... Tn LL..

    ReplyDelete
  4. Awal2 lg, MB Neg.9 dah dpt menang percuma..

    Klu India tu calon PH yg mewakil PKR..ada kemungkinan besar itu adalah org2 "kartel"?

    Ingat, klu wktu Pru13 dulu geng lobai Musang brjanggut buat helah pilKUDA dan 3penjuru?

    Kali ini pd Pru14..geng kepala "kartel" dari selangor akan mula masuk jarumnya, AWAS!?

    Semenjak jd geng "kartel" akhirnya ssuatu yg tlh mnjd keraguan pon muncul dari Tian Chua??
    Dlm 2 kes ini kenapa PKR tidak bersedia dgn kemungkinan2 calon2 pengganti???
    Semua sedia maklum sape pengarah pilih calon ddlm PKR????
    Ingat ketua "kartel", ingatlah cef pilkuda!

    AWAS!! apa lg jarum2 halus "kartel" slps ini..awal2 lg dah 2-0

    Mungkin ada lg yg dgn sengaja akan menarik diri slps ini?

    ReplyDelete
    Replies
    1. puuluusss......puuluuss.....puuluusss

      Delete
    2. Dokumen rasmi kebankrapan pun Jabatan Kerajaan Malaysia boleh buat dua versi dol. Habis jahanam Kerajaan kita kena dengan Najib. Wajib dijatuhkan dah Najib diktator gila ni.

      Delete
  5. lobai mereng ketipung dgn lobai doa laknat ni nak kau puja buang masa wahai melayu2 oiii

    ReplyDelete
  6. Syukurlah. Nik Omar Nik Aziz legasi perjuangan Islam.

    ReplyDelete
  7. Alamak nik omar jadi jalon ph.. Alamat nye terkincitla pas kelantan. Kahkahkah

    ReplyDelete
  8. Agaknya dia ni pernah kena urut kat sana kot...atau pernah tengok orang buka khemah urut terapi tapak kaki kt tepi jalan.....

    ReplyDelete
  9. kesian lobai.
    kena tipu.
    us azhar tibai lobai, padan muka.

    ReplyDelete
  10. Dusuki ahli majlis dah 2 penggal dia buat apa? Lawatan ke rumah urut?

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.