Thursday, April 5, 2018

Nik Abduh Guna Talian Hayat

Madu tualang power! Click here



Dalam mana2 perundangan pun, beban utk membukti/mengesahkan satu2 kes jatuh ke pihak yg menuduh.

Yg tertuduh boleh buat 'dek', si penuduhlah yg perlu berhempas-pulas membuat pembuktian.

Presumed innocent until proven guilty.

Dlm isu audio Nik Abduh bergebang tentang mencekik duit HAMNO, rakaman tersebut telah dihantar ke negara kapir lahanat yg mempunyai seorang pakar suara & hasilannya akan diperolehi pada 30 April ini.

Jadi amat natural bg Nik Abduh utk menjawab bagi sakit hati.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Contoh-contohnya;

'Saya baru dua, tiga kali kena tinju, takkan nak tinju balik.'

'Saya baru dua, tiga kali kena sental, takkan nak sental balik?'

'Saya baru dua, tiga kali kena ketum, takkan nak kena kopi O di Vegas?'

'Saya baru dua, tiga kali makan dedak, takkan tak nak makan lagi?'

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Last-last petik nama bapak.


12 comments:

  1. Dia lupa Allah maha melihat dan maha mendengar......

    ReplyDelete
  2. Kita anggap saja anu tu fitnah...tak jadi hal punya...dan lagi satu...kalau betul pun apa salahnya...itu bukan peras ugut atau curi. Itu wang derma aje..hihihihihi cuma kesian jugak walaun yg kat bawah ni cuma dapat duit dari tin milo aje...

    ReplyDelete
  3. Anak bapak ke nie... Seronok betul bapak ko kat sane yea.. tgk perangai ko tu... Sy rase pemimpin kena stop perkataan.. "klu dia org bagi, kita amik, undi bg kat kita"... Kena stop.. udah mcm zombie dah mamat lebai sekor nie... Kesanny terok...


    ReplyDelete
  4. Sarawak report dah masukkan audio ini dalam draf pembelaan dan tuntutan. jgn risaulah. kalau tak disini, akan terbukti disana juga nanti.

    ReplyDelete
  5. Semua ini salah DAP...DAP tak guna logo roket pru 14 ni...salah DAP juga... eeeehh... salah AMANAH..

    ReplyDelete
  6. Sapa yg dah kena sumpah jd abu......tunggu!

    ReplyDelete
  7. Sbg org yg berjuang berteraskan islam, lebih baik mamat ni mengaku sj. Jk pakar audio mengesahkan rakaman itu sah suara dia, muka nak letak ke mana krn ustaz lebai didapati bersalah krn bohong pula.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  8. Tula sapa rakam tu salah.lain kali rakam video muka sekali nampak barula dia xleh nafi..mcm ada sorang ust pas tu rakam projek dgn awek kantoi org post kat thumblr..xngaku apa nya video betul bukan itam putih bahasa Thai mcm video anwar dlu

    ReplyDelete
  9. Dia ingat dah tersebar satu dunia tahu, boleh selamat kalau pakai nama bapak?

    ReplyDelete
  10. Ostad nie kepingin nk jd menteri....cian kn...kah kah kah

    ReplyDelete
  11. Notis!! Jangan mudah terpedaya dengan mamat yg pandai berbahasa arab atau berkopiah

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.