Wednesday, April 25, 2018

Mu Baru Buleh Jamah 2.5 jute Tunggang-langgang Doh

Madu tualang power! Click here


Malu la sikit dgn babi, dgn anjing, dgn nyamuk, dgn  kaldai.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Ker guane ni Ding??

Kahkahkah!!!!


23 comments:

  1. Kito samak doh duit...guanenye haram lagi.. lagi pong ambo nk royat kt mung kito mano tau halal haramnya ppitih hok ore derma...kakakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memberi fatwa mewakili Ahlul Jemmaah LL.. jurucakap lah kira nyer... Samak Duit!!!!..

      Delete
  2. walauns..... sarbuuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pendek benau wirit aluan awak ..

      Delete
  3. Ngape gambor separuh je tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elaun memfitnah dapat separuh...

      Delete
  4. Awok ni idok pandaa bahase omputeh.. Cee libanglibu teranselet sikit blh le awok mace...kang awok sumpoh jd abu br tau..hahahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak sangat khurafat awak nii.. main sumpoh jadi abu segala..

      Delete
  5. Wanita kafir pakaian hampir bogel lebih berintegriti drp lebai berserban berjubah. Malunya!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayat ayat setan tegar...

      Delete
    2. Malang amat amat ibu kamu teran kamu keluar.. kalu setakap jadi penghina islam tegar... malang malang malang...

      Delete
  6. dol, deme nie nk malu ar ngan makhluk? ngan tuhang pong deme xrase malu!

    ReplyDelete
  7. LL takut kena saman pasal guna gambo tanpa izin....kahkahkah

    ReplyDelete
  8. Harga diri dol. Kalau murah Islam pun boleh dijual beli. Miranda Kerr si kafir seksi pun tahu ambil duit daripada pencuri berdosa. Pulang balik. Parti Lebai pelahap semacam. Tak tengok dah sumber dapat daripada syubhat ke haram. Masuk akaun amanah nama sendiri pun tak mengaku terus. Kahkahkah!

    ReplyDelete
  9. SR dah nak sambung kes 90j. Minta derma ££££ Lebai ada duit ke? Ingat masuk 2 juta seminggu tak ada yang perasan?

    ReplyDelete
  10. kamu nampak dia pulangkan je...ikhlas..? Tak. Dia sebenarnya takut kena jel...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iklas ke tidak itu urusan dia...lagi pun dia kape lahanat....kalau dia bersumpah atas nama Din Ayam pun lebai skan tetap kata dia masuk akan neraka juga....
      La ni kita tengah bincang si kapir lahanat pun rela pulangkan hadiah yg diberi dari hasil curi/ tipu sedangkan puak2 serban jubah meleret melahap semacam saja atas nama perjuangang Islang...bangsat ke apa!

      Delete
    2. Yg dlm Malaysia ni islam xtakut plak kena jel

      Delete
    3. Ape libanglibu x post komen walaun.. Cer post sikit kasi deme happy-go-lucky. Hahahahah

      Delete
  11. Saya Undi:: Bapak Penyamun yang nak Tangkap Penyamun..

    ReplyDelete
  12. Hai ahlul jemaah LL..

    ReplyDelete
  13. Mana lah yg bijak bijak sikit ahlul jemaah LL nii.. yang keluar mengomen nii hanya cuba menunjukkan kebodohan aras tinggi ahlul jemaaah..

    ReplyDelete
  14. Saya undi Bapak Bapak Penyamun yang nak Tangkap Penyamun supaya Bapak bapak Penyamun boleh menyamun semula.. Saya undi saya undi.. ana pun undi yer..

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.