Friday, April 20, 2018

Madey Kena Lagi

Madu tualang power! Click here


Janganlah mcm ni... Kahkahkah!

Nanti timbul spekulasi. Kahkahkah!

Nanti org cakap sarjana beli di Kandahar. Kahkahkah!

Sedihlah mcm ni. Tganu baru nak stim di bawah PAS, tup tup PAS terbongkang HAMNO ambik balik.

Tak terrer lagi la Sarjana Sains Politik.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Nik Aziz tu pakai sarjana hapa? Seumur hidup dia sebagai MB, PAS Klate OK je. Menitik-nitik air liur HAMNO.

Jgn pulak kata org tu main jampi2.

Kahkahkah!

Kalau tak reti main bola, mengaku sajalah kaki untut, kaki bangku. Senang.

Kalau dah dapat sepenggal pegang Tganu, bersyukurlah. Itu yg terbaik.

Jgn salahkan Madey. Memang itu kerja Madey. Jgn salahkan pasu bunga. Salahkan lumut. Salahkan mcm2 binatang.

Kahkahkah!

Perbuatan ini umpama, sendiri berak berterabur, kemudian salahkan jamban orang sebelah tak ada pam.

Kahkahkah!
Kahkahkah!
Kahkahkah!

43 comments:

  1. Torbaek libang libu....kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hanya manikam yang tahu menilai maniam.. Kabilah J.... kah kah kah

      Delete
    2. Hanya hadi mngenal sotong
      Kahkahkah

      Delete
    3. Ce tanya bapak kau..
      Dia kenal tak sotong..
      Kalau tak kenal maksudnya kau ngan bapak kau sama ler bodoh nyer..

      Delete
    4. Apa lebai dodol sotong tanya soalan bodoh ni xmalu ke nampak bodoh sgt walaupun lebai sotong sememangnya bodoh .kahkahkah

      Delete
  2. aku sokong demo libang libu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah satu kabilah J. memang lah saling sokong menyokong...

      Delete
    2. Kabilah pigs mmglah saling sotong menyotong

      Delete
    3. ‘Saling sotong menyotong’ ayat yang mengambarkan betapa kebodoh bodohan penulis nyer.. DoL simpan sikit doh tuu untuk dibawa balik ke rumah,. Boleh tunjuk kat ibubapa tercinta..

      Delete
    4. Kahkahkah lebai dodol kepanasan.. G masak dodol la lebai sotong. Kahkahkah

      Delete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. Teman bukan tak pandai kemaskan rumah tapi kucing jiran sebelah rumah tu asyik nak mengawan aje kerojenye....kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kucing jiran ker laki jiran sebelah rumah tu yang asyik nak mengawan kat rumah awak.. cuba tanya isteri awak... kahkahkah..

      Delete
    2. Jiran sebelah rumah teman tu ibu tunggal....dah tua pun..tak teringin teman ...kakakaka...

      Delete
    3. Kalau kucin jiran mengawan pon kau engdap... ibu tunggal apa kan lagii.. paham paham jer laa..

      Delete
  5. Berak merata rata disebalik jubah, pastu kata taik orang.

    ReplyDelete
  6. Lagi Teringgat..
    Lagi Tersebut...
    Lagi Terumpat..

    ReplyDelete
  7. Ni dikatakan pepatah org perak...ckp beedegor degor,berak merata gelegor...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baru tau laa..
      Orang Perak berak merata gelegor..
      Jaga jaga ler kerbersihan yop..
      Kebersihan sebahagian dari Iman..

      Delete
    2. 12:44 pepatah pun xtau jer bodoh walaun pas.kahkahkah

      Delete
    3. Kalu tak sungguh orang tak kata...
      Orang perak berak merata gelegor..
      Tuu lah yang jadi kan bidalan..
      Nape tak orang meleka ker sarawak ker..

      Delete
    4. Alahai lebai sotong jgnla tunjuk bodoh xlarat aku nk gelak.pepatah pun xreti .kahkahkah

      Delete
  8. kesiaan pas.
    kesiaan akar umbi.
    kesiaan tolong orang tipu orang kesiaan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian para pemfitnah..
      Kesian para pemaki..
      Kesian para penghamum..
      Kesian kan lah diri sendiri sebelum kesian kan orang lain..

      Delete
    2. Kesian malaikat pun kena jd hamba pas suruh undi pas tuan2..hahahahha

      Delete
    3. 2:47 PM: ayat setan..

      Delete
    4. 6:47 ayat lebai sotong. Kahkahkah

      Delete
  9. Skrg harga minyak dunia sdg naik. Tp najib punya pertahan dia tak bg naik krn takut hilang undi. Lps pru nanti jk najib kekal pm, mampus rakyat(termasuk sekoq walaun tu yg dok rajin mencelah komen disini) kena bayar balik. Salah madey jg? Hadi setuju sj apa najib buat. Walaun setuju sj apa hadi buat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. DoL.. kalau setakat bawak motosikal kapcai tuu.. tak usah lah nak bising bising kalau minyak naik 1 sen.. ce tanya bawak awak.. duit BRIM tuu dah abis jer?? Setuju tak setuju duit BRIM tibai gak.. melalak tak pasal pasal kau nii DoL.. lagi satu nak nasihat laa.. kalau isi borang BRIM tuu jangan tipu maklumat pulak.. dosa DoL..

      Delete
    2. DoL..
      Kau nii nujum ker.. pakar ekonomi kerr
      Meramal segala harga min-yak..
      Sejuk peruk emak mengandungi..

      Delete
    3. Walaun dodol p masak dodol dulu ko.kahkahkah

      Delete
    4. Oi walaun 12:48, pegi baca dulu sebelum komen. Nak baca harakah pun tak mampu. Simpan sikit ke_nik_abodoh_an utk anak cucu

      Delete
  10. Ha5....mcm biasa...komen2 lembu madey begitulah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha5...mcm biasa.. .komen2 babi pigs begitulah

      Delete
    2. Kesian para para pencaci..
      Memufliskan.. diri..

      Delete
    3. Pencaci tu kan drp golongan lebai pas.kahkahkah

      Delete
  11. Bro....upadate ler post post terbaru laju skit sempena pru nih.....syok tgk bro komen.....kelako

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo laa bro LL..
      Lepas boleh laa kami saling maki memakii
      Saling umpat mengumpat..
      Saling muflis memuflis kan diri...
      Cepat sikit Bro LL..
      Dah tak sabaq nii..

      Delete
    2. Laa..hadi yang ajar. Kahkahkah

      Delete
    3. Bukan mak bapak kau ker yang ajau.. kahkahkahkahkahkah..
      Bapak borek anak rintek..

      Delete
    4. Bila masa mak bapak aku ajar..mak bapak kau ajar kot kan mak bapak walaun kaki maki. Kahkahkah.

      Delete
  12. LL punya ulasan byk pedas kali ini sampai byk yg terasa....
    Kahkahkah!!

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.